K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en oo käyttäny lesbosanaa lyömäaseena, vaan täysin tosipohjalta. Joku naisoletettu vaikuttaa luonnottoman rakastuneelta Kekän kiehtovaan persoonaan ja tämän oletettuun kykyyn näytellä kaikki kertomansa.

Tukkii palstan.
Oli muuten ensimmäinen kerta, kun asiasta mainitsin täällä. En ole ainoa, joka on tämän hahmon vetäjän kyvyt pistänyt merkille. Niistä on muutkin täällä kirjottaneet. Mitä tulee sinuun, niin älä oleta muiden kirjoittajien sukupuolta tai suuntautumista, koska et selvästikään niistä mitään tiedä.

Help. Siis oliko ne kaikki vauvapalstan 2023 "miehet" oikeesti hahmoja?? Olinpa viaton siihen aikaan. Ei käynyt mielessäkään ettei esimerkiksi Kukkapaita oliskaan ollut oikeasti kolmekymppinen homomies.
Nyt kun täällä lukenu keskustelua nii en kyl enää luota mihinkään ihmisissä 🥲
UMK23 ketjussa oli ainakin ihan oikeita miehiä ja suurin osa heistä ei käyttänyt nimimerkkiä. Hammaslääkärin ja Rietaksen on vissiin useampi tavannut luonnossa, myös Kukkis oikea ihminen.

Tästä olen samaa mieltä. Mun usko henkilön aitouteen meni sen jälkeen, kun hänestä tuli yksi Puutarhan hörhöistä.
No minä uskon, ei hän missään mistään ficcikirjailijan kaveruudesta ole puhunut, ja puutarhaan tais hetkellisesti siirtyä ku vauva rupesi kuoleen tai en kyllä muista varsinaista syytä. Puutarhaltahan hänet sit joku seko(t) hääti poies.

Yhteistyössä