K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ne lapsenlapset sinua käy katsomassa vaikka kuinka täällä paasaat toisten tuntemattomien ihmisten sukulaisista.
Sori, mulla ei ole lapsenlapsia.

Ja luulen, että Kärtsä kyllä tapaa isovanhempiaan. Hänet on ehkä opetettu siihen lapsesta pitäen, että aikaa vietetään myös perheen kanssa. Itsekin on muistellut lapsuuden/teinivuosien kesiä mummolassa Keski-Suomessa.

Eikä peittele. Samalla lailla on paidatta lavalla kuin ennenkin. Ensin on takki päällä, sitten pian aukeaa takin vetskari, sitten vaihtuu siihen liiviin, joka on auki ja lopulta on paidatta.

Oikein ihailin eilen Vaasassa miehen nykykuntoa. Ei mitään röntsävatsaa, soman pehmoinen mutta timmi sellainen. Todella sexy ja kovakuntoinen on Kärtsä nyt. Kunto käy ilmi keikoilla, mies ei hengästy vaikka heiluu lavalla kuin heinämies. Samaisella Vaasan festarilla kuuntelin jotain naissolistia (Bertta?), joka oli hengästyksissä jo ensimmäisen biisinsä esittämisen jälkeen.

Sori, mulla ei ole lapsenlapsia.

Ja luulen, että Kärtsä kyllä tapaa isovanhempiaan. Hänet on ehkä opetettu siihen lapsesta pitäen, että aikaa vietetään myös perheen kanssa. Itsekin on muistellut lapsuuden/teinivuosien kesiä mummolassa Keski-Suomessa.
Harvemmin ihminen voi valita miten suhtautuu perheeseen ja sukuun. Ne on sukupolvien mittaisia kehityskulkuja. Siksi välillä vähän ärsyttää tuollainen perhesuhteiden ihannointi. Itsekin yritin rakentaa suhdetta äitiini. Jostain syystä hän pysyi saavuttamattomana. Kukapa ei haluaisi läheistä perhettä.

Oikein ihailin eilen Vaasassa miehen nykykuntoa. Ei mitään röntsävatsaa, soman pehmoinen mutta timmi sellainen. Todella sexy ja kovakuntoinen on Kärtsä nyt. Kunto käy ilmi keikoilla, mies ei hengästy vaikka heiluu lavalla kuin heinämies. Samaisella Vaasan festarilla kuuntelin jotain naissolistia (Bertta?), joka oli hengästyksissä jo ensimmäisen biisinsä esittämisen jälkeen.
👆🤩

Yhteistyössä