V
vierailija
Vieras
En löydä. Näen vain mustalippiksisen miehen jolla avara kaula-aukko. Se ei kyllä ole Karim vaan henkilökuntaa.Ihan alussa ennen kuin video lähtee pyörimään. KK heijastuu laseista myös.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En löydä. Näen vain mustalippiksisen miehen jolla avara kaula-aukko. Se ei kyllä ole Karim vaan henkilökuntaa.Ihan alussa ennen kuin video lähtee pyörimään. KK heijastuu laseista myös.
No mikäpä nyt sua noin kaivelee siinä toteamuksessa, että täällä kompostissa ovat valitettavasti viihtyneet myös kaikenmaailman stalkkerit, antifanit ja muut munapääkyylät. Ei myöskään ollut minun aloitukseni se toteamus, että instatilien tms. jakaminen täällä ei ole järkevää juuri näiden tyyppien takia. Minä vain komppasin sitä.No se oli toinen vaihtoehtoni ehdokaslistalla. Mutta pirun ankea. Tunge ne omasta rusinastasi löytämäsi faktat takaisin sinne.
No jep. Hän suojelee ja pitää yllä ihmiskunnan puhtautta. Ja naisrodun hegemoniaa. Täällä ruohonjuuritasollla.Mua naurattaa sana faktantarkastaja.Kuinka kuiva ihmisen elämä mahtaa olla, jos jotain faktoja pitää tulla tarkastamaan plussan kompostiin.
![]()
https://ibb.co/N2twJYG9En löydä. Näen vain mustalippiksisen miehen jolla avara kaula-aukko. Se ei kyllä ole Karim vaan henkilökuntaa.![]()
Sulta puuttuu siis huumorin- ja sarkasmintaju. Faktojen tiedostaminen ja täysin perättömien juttujen oikominen ei ole edelleenkään ankeutusta eikä kuivaa. Lyön vaikka vetoa, että olet muutaman kerran nauranut myös mun jutuilleni täällä.Mua naurattaa sana faktantarkastaja.Kuinka kuiva ihmisen elämä mahtaa olla, jos jotain faktoja pitää tulla tarkastamaan plussan kompostiin.
![]()
Jaksat siis itsellesi jepsutella.No jep. Hän suojelee ja pitää yllä ihmiskunnan puhtautta. Ja naisrodun hegemoniaa. Täällä ruohonjuuritasollla.![]()
Sellaisia tosiasioita et löydä mistään. Mitäs jos menisit vaikka opiskelemaan vähän pidemmälle naistutkimusta? Älä tuhlaa täällä aikaasi saadaksesi kokemaasi paremmuudentunnetta. Et kukoista täällä.No mikäpä nyt sua noin kaivelee siinä toteamuksessa, että täällä kompostissa ovat valitettavasti viihtyneet myös kaikenmaailman stalkkerit, antifanit ja muut munapääkyylät. Ei myöskään ollut minun aloitukseni se toteamus, että instatilien tms. jakaminen täällä ei ole järkevää juuri näiden tyyppien takia. Minä vain komppasin sitä.
Sitten ihan tiedoksi, että fakta tarkoittaa tosiasiaa eli varmaa ja todistettua asiaa, joka ei riipu kenenkään mielipiteestä tai tulkinnasta. En siis voi löytää näitä faktoja edes sinun rusinastasi.
Ihan mielenkiinnosta. Jos faktat on sulle niin tärkeitä, niin mitä teet tälläisessä ketjussa tai vauvan shippi fandomissa (jos siellä olit). Tää ketju on pelkkää soopaa, ei mitään mikä pitäisi yrittää todistaa faktaksi.No mikäpä nyt sua noin kaivelee siinä toteamuksessa, että täällä kompostissa ovat valitettavasti viihtyneet myös kaikenmaailman stalkkerit, antifanit ja muut munapääkyylät. Ei myöskään ollut minun aloitukseni se toteamus, että instatilien tms. jakaminen täällä ei ole järkevää juuri näiden tyyppien takia. Minä vain komppasin sitä.
Sitten ihan tiedoksi, että fakta tarkoittaa tosiasiaa eli varmaa ja todistettua asiaa, joka ei riipu kenenkään mielipiteestä tai tulkinnasta. En siis voi löytää näitä faktoja edes sinun rusinastasi.
Mulle hän vastaa, mutta sä taidat olla se henkilö, joka niputtaa kaikki keskustelijat yhdeksi ja samaksi henkilöksi.Jaksat siis itsellesi jepsutella.
Missä kohtaa sanoin, et ne ois ankeutusta tai kuivaa.Sulta puuttuu siis huumorin- ja sarkasmintaju. Faktojen tiedostaminen ja täysin perättömien juttujen oikominen ei ole edelleenkään ankeutusta eikä kuivaa. Lyön vaikka vetoa, että olet muutaman kerran nauranut myös mun jutuilleni täällä.
t. se faktantarkastaja
Sellaisia tosiasioita et löydä mistään. Mitäs jos menisit vaikka opiskelemaan vähän pidemmälle naistutkimusta? Älä tuhlaa täällä aikaasi saadaksesi kokemaasi paremmuudentunnetta. Et kukoista täällä.
Olen osallistunut keskusteluun. Ehkä jopa sun kanssasi. Se ei poista sitä, etteikö joskus ole syytä oikoa täysiä valejuttuja ja tuoda niitä faktoja esiin. Yksinkertaistaen vaikka niin, että joku sanoo K:n keikan olevan Helsingissä, vaikka se olisikin Oulussa. Tajuatko?Ihan mielenkiinnosta. Jos faktat on sulle niin tärkeitä, niin mitä teet tälläisessä ketjussa tai vauvan shippi fandomissa (jos siellä olit). Tää ketju on pelkkää soopaa, ei mitään mikä pitäisi yrittää todistaa faktaksi.
Ei hän ole BK discordissa. Mä voisin lyödä siitä vetoa.siinä esimerkki ihmisestä, joka yrittää nöyryyttää muita kirjoittajia ja päteä itsemääritellyllä ylivertaisuudella. Tämä ylimielinen tyyli on aika tunnistettava. Jos harrastaisin nimimerkkien arvuuttelua, voisin vaikka ehdottaa erästä, mutta en harrasta sellaista.
![]()
Missä kohtaa sanoin, et ne ois ankeutusta tai kuivaa.Totesin vaan, et sellaisen ihmisen elämä on varmaan todella kuivaa, joka tulee plussan kompostiin tarkastamaan faktoja.
Mut hei, oot oikeessa; nauran sun tosikkomaisille kommenteille.
Musta muna? Lopussa tuli paha jarru.Tässä teille faktoja naiset. - Jussi
Kaveri laskee housunsa ja esiin tunkee jotain valtavaa. Se on vasta puolikova, mutta näky saa minut ryöppyämään märäksi sisältäni. Tällaisesta olen haaveillut. Olen antanut pilluani auliisti aina, kun minun on tehnyt mieli, ja joskus vain siksikin että jonkun muun on tehnyt mieli. Mutta tällaisesta olen haaveillut.
Tarvitaan kahden käden sormet ylettämään kalun ympäri. Käteni ovat tietenkin pienet, kun itsekin olen pieni. Langanlaiha. Paitsi tissit ovat pulleat.
Kulli on kuuma ja sykkii kosketuksestani. Ja se kasvaa kosketuksestani. Voi luoja, että se on suuri. Kuin käteni nyrkistä kyynärpäähän. Paitsi paljon kauniimpi ja musta.
Heittäydyn selälleni sängylle. Tulipunainen silkki allani on hetken viileää, mutta kiihkoni kuumentaa kankaan saman tien. Levitän reiteni ja melkein kuulen, kuinka litisen.
– Anna! sanon, ja kaveri tulee lähemmäs.
Hän asettaa kullinsa suuren pyöreän kärjen häpyhuulilleni. Saan sähköiskun, minusta tulee tulva. Hän alkaa työntää kullia sisääni.
– Hitaasti!
Hän hidastaa. Haluan nauttia tuon valtavan kullin jokaisesta sentistä, kun se työntyy minuun. Hän tunkeutuu milli kerrallaan ja tunnen, kuinka pilluni leviää hänen työntyessään minuun. Se on iso, haluan sen syvemmälle heti. Ei vaan hitaasti. Käännyn niin, että näen kuinka valtava kalu täyttää minua.
– Syvemmälle!
Hän työntää. Kyllä se minuun mahtuu. En voi enää katsoa. Pakko sulkea silmät nautinnosta. Ei se satu, vaan se saa minut näkemään tähtiä. Tätä olen halunnut, kullia, joka vie minusta kaiken voiman ja kaiken kontrollin. Huudan jotain. Se on laulua siitä, että en mahda enää millekään mitään vaan valun ja sykin pelkästään siitä, että tuollainen boakäärmeen kokoinen kulli on minussa. Liikkuu. Tunnen että se kovenee entisestään. Kasvaa. Tekee itselleen tilaa kuumasssa, valuvassa pillussani.
En tiedä, kauanko sitä kestää. Sykin, huudan, laulan, valun, haluan, se vain kasvaa ja kovenee. Tissini heiluvat, aaltoilevat hänen tahdissaan. Pilluni aaltoilee. Se hyökyy.
– Nyt!
Hän antaa kullinsa laueta minuun, kun itse ulvon nautinnosta. Sitä tulee paljon. Valtavasti. Sitä pursuaa ja sitä valuu ja se on tulikuumaa. Kuumuus rentouttaa minut sisältä.
Hän vetää kullinsa minusta. Se on yhä kauneinta mitä olen nähnyt. Yhä musta ja valtava. Levitän pilluni vielä leveämmäksi.
– Nuole!
Hänellä on pitkä kuuma kieli.
Oot varmasto Sanoman botti? Mikään elollinen ei voi olla noin robottimainenPitäiskö mun balanssin vuoksi nauraa näille sun vääntämisille? Mut hei, en harrasta sellaistakaan.
Mitä järkeä on tehdä sitä täällä. Et sä sillä mitä taivaspaikkaa tuu samaan Bojanin tai Kärden universumista. Jos K:n keikka on Helsingissä, niin täällä se on silloin Oulussa ja se on fakta. Tajuatko?Olen osallistunut keskusteluun. Ehkä jopa sun kanssasi. Se ei poista sitä, etteikö joskus ole syytä oikoa täysiä valejuttuja ja tuoda niitä faktoja esiin. Yksinkertaistaen vaikka niin, että joku sanoo K:n keikan olevan Helsingissä, vaikka se olisikin Oulussa. Tajuatko?
Naiset on kullinhimoisia kanoja.Pitäiskö mun balanssin vuoksi nauraa näille sun vääntämisille? Mut hei, en harrasta sellaistakaan.
Useat naiset yrittävät päteä sekundäärisillä sukupuolitunnusmerkeillään, kun aivot ei riitä muuhinNaiset on kullinhimoisia kanoja.