K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No se oli toinen vaihtoehtoni ehdokaslistalla. Mutta pirun ankea. Tunge ne omasta rusinastasi löytämäsi faktat takaisin sinne.
No mikäpä nyt sua noin kaivelee siinä toteamuksessa, että täällä kompostissa ovat valitettavasti viihtyneet myös kaikenmaailman stalkkerit, antifanit ja muut munapääkyylät. Ei myöskään ollut minun aloitukseni se toteamus, että instatilien tms. jakaminen täällä ei ole järkevää juuri näiden tyyppien takia. Minä vain komppasin sitä.
Sitten ihan tiedoksi, että fakta tarkoittaa tosiasiaa eli varmaa ja todistettua asiaa, joka ei riipu kenenkään mielipiteestä tai tulkinnasta. En siis voi löytää näitä faktoja edes sinun rusinastasi.

Mua naurattaa sana faktantarkastaja.🤣 Kuinka kuiva ihmisen elämä mahtaa olla, jos jotain faktoja pitää tulla tarkastamaan plussan kompostiin.😭
Sulta puuttuu siis huumorin- ja sarkasmintaju. Faktojen tiedostaminen ja täysin perättömien juttujen oikominen ei ole edelleenkään ankeutusta eikä kuivaa. Lyön vaikka vetoa, että olet muutaman kerran nauranut myös mun jutuilleni täällä.
t. se faktantarkastaja

No mikäpä nyt sua noin kaivelee siinä toteamuksessa, että täällä kompostissa ovat valitettavasti viihtyneet myös kaikenmaailman stalkkerit, antifanit ja muut munapääkyylät. Ei myöskään ollut minun aloitukseni se toteamus, että instatilien tms. jakaminen täällä ei ole järkevää juuri näiden tyyppien takia. Minä vain komppasin sitä.
Sitten ihan tiedoksi, että fakta tarkoittaa tosiasiaa eli varmaa ja todistettua asiaa, joka ei riipu kenenkään mielipiteestä tai tulkinnasta. En siis voi löytää näitä faktoja edes sinun rusinastasi.
Sellaisia tosiasioita et löydä mistään. Mitäs jos menisit vaikka opiskelemaan vähän pidemmälle naistutkimusta? Älä tuhlaa täällä aikaasi saadaksesi kokemaasi paremmuudentunnetta. Et kukoista täällä.

Ihan mielenkiinnosta. Jos faktat on sulle niin tärkeitä, niin mitä teet tälläisessä ketjussa tai vauvan shippi fandomissa (jos siellä olit). Tää ketju on pelkkää soopaa, ei mitään mikä pitäisi yrittää todistaa faktaksi.

Sulta puuttuu siis huumorin- ja sarkasmintaju. Faktojen tiedostaminen ja täysin perättömien juttujen oikominen ei ole edelleenkään ankeutusta eikä kuivaa. Lyön vaikka vetoa, että olet muutaman kerran nauranut myös mun jutuilleni täällä.
t. se faktantarkastaja
Missä kohtaa sanoin, et ne ois ankeutusta tai kuivaa.🤣 Totesin vaan, et sellaisen ihmisen elämä on varmaan todella kuivaa, joka tulee plussan kompostiin tarkastamaan faktoja.😭 Mut hei, oot oikeessa; nauran sun tosikkomaisille kommenteille.

Sellaisia tosiasioita et löydä mistään. Mitäs jos menisit vaikka opiskelemaan vähän pidemmälle naistutkimusta? Älä tuhlaa täällä aikaasi saadaksesi kokemaasi paremmuudentunnetta. Et kukoista täällä.
👆 siinä esimerkki ihmisestä, joka yrittää nöyryyttää muita kirjoittajia ja päteä itsemääritellyllä ylivertaisuudella. Tämä ylimielinen tyyli on aika tunnistettava. Jos harrastaisin nimimerkkien arvuuttelua, voisin vaikka ehdottaa erästä, mutta en harrasta sellaista. 😘

Yhteistyössä