V
vierailija
Vieras
No perkele kun en muista. Algo syötti sen joskus enkä pöljä tallentanut. En ymmärrä miksei löydy KK tägätyistäKenen tai keiden tili sen oli julkaissu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No perkele kun en muista. Algo syötti sen joskus enkä pöljä tallentanut. En ymmärrä miksei löydy KK tägätyistäKenen tai keiden tili sen oli julkaissu?
Esim "Lav**nq" osaa vangita Kärtsämäisimmät ilmeet
Sivustaseuraajana täytyy kyllä sanoa, et olet huono keskustelija, jos tuo on sun tapa osallistua. Edellinen perusteli mielipiteensä hyvin. Kompostin ongelma on just tässä, että aina löytyy pätijöitä, jotka ei vaivaudu perustelemaan omia dissauksiaan ikinä ja turvautuu just ton kaltaisiin "pakko nauraa" - toteamuksiin.Nyt on pakko nauraa, sori![]()
Kuuluisa sivustaseuraaja.Sivustaseuraajana täytyy kyllä sanoa, et olet huono keskustelija, jos tuo on sun tapa osallistua. Edellinen perusteli mielipiteensä hyvin. Kompostin ongelma on just tässä, että aina löytyy pätijöitä, jotka ei vaivaudu perustelemaan omia dissauksiaan ikinä ja turvautuu just ton kaltaisiin "pakko nauraa" - toteamuksiin.
"Parhaimmat ja kuumimmat" eli palstamammojen mielestä vain pikkaritkostuttavat kuvat ovat hyviä. Tajuatteko, että K:lla erittäin paljon myös toisenlaisia faneja, jotka keskittyvät K:n energiaan ja musiikkiin ja todennäköisesti he arvostavat ihan toisenlaisia kuvia. Mikken kuvat palvelevat heitä.Keikalla kukaan kuvaaja ei ohjaa K:ta. Kuvaajan tehtävä on olla valppaana ja tallentaa parhaimmat palat. Ja totta on, että usein ne parhaimmat ja kuumimmat otokset on otettu fanien toimesta, ihan vaan siitä syystä, että heillehän se K esiintyy.
On. Trollin on turha väittää muuta.Eikä ole
Tajuatteko-mamma paikalla."Parhaimmat ja kuumimmat" eli palstamammojen mielestä vain pikkaritkostuttavat kuvat ovat hyviä. Tajuatteko, että K:lla erittäin paljon myös toisenlaisia faneja, jotka keskittyvät K:n energiaan ja musiikkiin ja todennäköisesti he arvostavat ihan toisenlaisia kuvia. Mikken kuvat palvelevat heitä.
Kas vain. Nyt kun selvisi, että on ihan koulutuksella hankittu ammattitaito, aletaan sitten väheksymään sitä koulutusta.Tutkinto antaa vain avaimet. Luovalla alalla se ura luodaan omalla luovuudella. On tietysti aloja, joissa tarvitsee teknisen osaamisen, jonka saa helpommin tutkinnon suorittamalla. Mutta valokuvaus on sellainen, jossa itseoppineenakin pääsee parempiin tuloksiin kuin moni tutkinnon käynyt.
ONko se Mikken vai Miken?"Parhaimmat ja kuumimmat" eli palstamammojen mielestä vain pikkaritkostuttavat kuvat ovat hyviä. Tajuatteko, että K:lla erittäin paljon myös toisenlaisia faneja, jotka keskittyvät K:n energiaan ja musiikkiin ja todennäköisesti he arvostavat ihan toisenlaisia kuvia. Mikken kuvat palvelevat heitä.
Kiva tietää, että olen kuuluisa. Mun CV kaipaakin päivitystä.Kuuluisa sivustaseuraaja.
Miken, tietenkinONko se Mikken vai Miken?
Niin, Mikke Miken, Sikke Siken jne.Miken, tietenkin
Näköjään kirjoitusvirhe, Miken se pitäisi olla.ONko se Mikken vai Miken?
Mä olen ainakin itse kokoajan korostanut, että KK on käsikirjoittanut, ohjannut ja leikannut ICIPin. Kuvaamisesta en ole puhunut mitään. Olen kyl leikilläni sanonut, että KK on ollut vieressä katsomassa Tommyn ja Käärijän kuumaa metsäkohtausta tms. Täällä menee nyt kommentoijilla puurot ja vellit sekä keskustelijoiden sanomiset seksisin.Täälläkin kehuttiin ja ylistettiin KK:n kuvaustaitoja It's crazy, it's party -musavideosta ja promokuvista, miten on saanut artistien kemian hienosti tallennettua, mutta ne on tosiaan kaikki Petteri Lappalaisen käsialaa.
Ei, ihan muita kuvia. Löydät niitä hänen some alustoiltaan.K:sta? Keikalta? En löytänyt yhtäkään. Kerro, mistä löytää, niin katson.
Niin varmaan, kyllähän noi kommentit muistetaan, joku jaksava voiskin kaivaa esiin.Mä olen ainakin itse kokoajan korostanut, että KK on käsikirjoittanut, ohjannut ja leikannut ICIPin. Kuvaamisesta en ole puhunut mitään. Olen kyl leikilläni sanonut, että KK on ollut vieressä katsomassa Tommyn ja Käärijän kuumaa metsäkohtausta tms. Täällä menee nyt kommentoijilla puurot ja vellit sekä keskustelijoiden sanomiset seksisin.