K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Fakta on, että ei ole valmistunut. Opinnot ovat jääneet kesken, sillä mitään tietoa valmistumisesta ei ole. Sen lisäksi on ollut kuvataidelinjalla, jossa valokuvaus ja elokuvien teko on vain pienessä roolissa. Mitään tietoa valmistumisesta ei ole.
On valmistunut 2014, jolloin myös hänen opinnäytetyönsä valmistui. Kuvataidelinjalla voi opiskella kuvataidetta, valokuvataidetta ja animea, ja opinto-ohjelman voi suunnitella yksilöllisesti eri aineita yhdistäen. KK:lla opintoihin sisältyi lisäksi mediapuolen kursseja. Neljässä vuodessa ehtii paljon.

Mua myös kiinnostais. Jos se olis olemassa.
Mä olin joskus tuolla +18 servulla, mut se(KIN) jäsenyys loppu omaan laiskuuteen; olis pitäny jossain vaiheessa suorittaa siellä lyhyessä ajassa tietty määrä aktiivisuutta ettei lennä ulos. Meikä lensi tietysti, kun en ehtiny ja muistanu panostaa siihen tarpeeksi.
Oliko se niin että kv-servun lisäksi oli vielä erillinen 18+servu joka ei liittynyt kv:hen mitenkään? En koskaan jaksanut lähteä noihin.

Juu, tai jos en ole nähnyt unta niin just sellaisella erillisellä olin itse.
(Nyt kyllä aloin epäillä onko se ollu kuitenkin kv-discordin osa. Mut oon aika varma ettei)
Ei kun kyllä minustakin oli vielä erillinen servu. Niitä joskus kauan sitten selvittelin mutta tulin siihen tulokseen että K ei kiinnosta niin paljoa että muistaisin käydä aktiivisesti kirjoittelemassa eri paikkoihin.

On valmistunut 2014, jolloin myös hänen opinnäytetyönsä valmistui. Kuvataidelinjalla voi opiskella kuvataidetta, valokuvataidetta ja animea, ja opinto-ohjelman voi suunnitella yksilöllisesti eri aineita yhdistäen. KK:lla opintoihin sisältyi lisäksi mediapuolen kursseja. Neljässä vuodessa ehtii paljon.
Mistä hitosta joku deepthroat tämänkin muka tietäisi.

Kysyit tekoälyltä. Kämmäsi tuon ja luuli toista Karimia eri sukunimellä täksi meidän Karimiksi. Kysypä uudestaan lähteitä, niin huomaat.

Kysyit tekoälyltä. Kämmäsi tuon ja luuli toista Karimia eri sukunimellä täksi meidän Karimiksi. Kysypä uudestaan lähteitä, niin huomaat.
Lisään vielä siltä varalta, että joku ei tiedä: tekoäly on hyvin usein väärässä, koska sillä on tarve miellyttää kysyjää. Tarjoaa ihan uskottavia selityksiä mutta kun jankutat pari kertaa lähteistä, peruu koko jutun ja kertoo kyllä kiltisti, mistä keksi nämä väärät tiedot.

Yhteistyössä