V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
NIin! Sellasia lupauksia tehty. Siksi vrmaan Emppukin joutu piippuhyllylle.........Muistaako joku muu tämmöstä, et KK kommentoi jossain kohtaa sydämillä tms kännin hei me pärjätään -biisin lyriikoita? Ehkä kommentoi omaan storyynsa tms?
Siis sen *lisäks* että lainas sitä doge-lainia Kn postauksen kommentissa (mutta niin että oli vaihtanu minäpuhujan dogesta omistajaksi)
Hold your horses tarkotin nyt ensisijasesti vaan päästä mehustelemaan kkn herkkää makua ja tekemään siitä keskenäni liian pitkälle meneviä päätelmiä hänestä ihmisenäNIin! Sellasia lupauksia tehty. Siksi vrmaan Emppukin joutu piippuhyllylle.........
Tämä oli sit itseironiaa eikä vittuilua kenellekään. Täällä pitänee selventää.Hold your horses tarkotin nyt ensisijasesti vaan päästä mehustelemaan kkn herkkää makua ja tekemään siitä keskenäni liian pitkälle meneviä päätelmiä hänestä ihmisenä
Kyllå se vielä pääseeBn kuuluu päästä jonkun ison miehen selättämäksi tai taklaamaksi.![]()
Mä muistan vaan yhden kommentin "heaven is a place on earth with you"Hold your horses tarkotin nyt ensisijasesti vaan päästä mehustelemaan kkn herkkää makua ja tekemään siitä keskenäni liian pitkälle meneviä päätelmiä hänestä ihmisenä
ToivottavastiKyllå se vielä pääsee
Veit sanat suustani, liian pitkälle viety mehustelu on kivaa!!!Tämä oli sit itseironiaa eikä vittuilua kenellekään. Täällä pitänee selventää.
Mä muistan vaan yhden kommentin "heaven is a place on earth with you"
Täh? Hei, nyt et voi jättää tätä tähän. Kenen bootsiToivottavastioon omin silmin nähny miltä se näyttää buutsin alla ja se niin tarvii sitä.
Kyllä mä shippaankin mutta nyt just olen vain kk-kuumeessa.Tämä oli sit itseironiaa eikä vittuilua kenellekään. Täällä pitänee selventää.
VA HELVETE missä oli semmonen??
www.instagram.com