V
vierailija
Vieras
Bojan uskaltaa nyt postailla ns herutuskuvia koska sydän särkyneenä on varma, ettei lankea kenenkään lirkutuksiin, joka tulee niiden seurauksena iholle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ollut. Se oli joku muu.Joko huomaatte, ei se naisia haukkuva kirjoittaja ole Anna-Liisa vaan Aito.
Puhu vaan omasta puolestasi, pöhelö.Tajuatko, että noita termejä käytetään täällä ihan vain vitsimielessä, joten käyttäjästä ei voi päätellä ikää niiden perusteella!![]()
Hän on K:n...muusa! Asiat alkavat mennä mönkään ilman häntä. Siksi.Kävisköhän parilla keikalla kuvaamassa, miksi ihmeessä sitä raahattais siellä ~ 30:n keikan verran ympäriinsä?
Mutta miksi se on niin iloisen näköinen? Ei yhtään riutuvaBojan uskaltaa nyt postailla ns herutuskuvia koska sydän särkyneenä on varma, ettei lankea kenenkään lirkutuksiin, joka tulee niiden seurauksena iholle.
NopeHän on K:n...muusa! Asiat alkavat mennä mönkään ilman häntä. Siksi.
No en minä sitä niin paljon tajua tai siis toi kai sit vaatisi syöttää kaikki päivän syömiset, että jonkun kokonaiskuvan saisi. Nyt äskön tossa vasta laskin ton arvionkin tuolla et mikä oma kokonaiskulutus olisi, mutta sekin et pitäisi tietää mitä laittaa tohon kevyt vai kohtalainen juttuun, kun työ on periaatteessa aika kevyt, mutta sit taas liikun enempi kuin kaksi kertaa viikossa. Kevyellä kulutuksella toi arvio noin 1700 kcal ja kohtalaisella noin 1900 kcal (tästä sit pitäisi vähentää se 300-500 kcal, että laihtuu) Tosi matalat kalorit sit ainakin, jos tosta 1700 kcal vähentää -500 = saisi syödä vain 1200 kcal päivässä. Ja minä oon luullu et toi on liian vähän. En ole tämmöisiä laskemisia juuri harrastellut, vaan mennyt mutulla.Katso sieltä kilokalori.netistä. On tosi hyvä tuommoisiin.
Anna mennäHei mummot, mitä mieltä olette ideasta, että menen aamulla naapurin ikkunan taakse ja liimaan paljaan perseeni sitä vasten?
Miksi hän näyttäisi Dz-paskiaiselle yhtään, miltä tuntuu. Ja siis turha itkeä blokista, joko Dz:n kaverit vakoilee sitä tai Dz itse (eri tililtä).Mutta miksi se on niin iloisen näköinen? Ei yhtään riutuva
Vajakki mikä vajakki. Koska:Hei mummot, mitä mieltä olette ideasta, että menen aamulla naapurin ikkunan taakse ja liimaan paljaan perseeni sitä vasten?
Tais pikkupojalla nousta vähän päähän, kun sai sen tason naiselta huomiota. Ei vaan tajunnut, että oli pelkkä leikkikalu. Dz vähän muut suunnitelmat kuin jämähtää johonkin pikkuartistiinMiksi hän näyttäisi Dz-paskiaiselle yhtään, miltä tuntuu. Ja siis turha itkeä blokista, joko Dz:n kaverit vakoilee sitä tai Dz itse (eri tililtä).
Ja ellei, niin tuo on varautumista siihen silti.
Melani ollut kyllä ihan samaa tasoa. Ellei paljon tasokkaampikin.Tais pikkupojalla nousta vähän päähän, kun sai sen tason naiselta huomiota. Ei vaan tajunnut, että oli pelkkä leikkikalu. Dz vähän muut suunnitelmat kuin jämähtää johonkin pikkuartistiin![]()
Lopeta jo. Noilla jutuilla saat porukat ärsyyntymään täysin tähän KK-hommaan.Hän on K:n...muusa! Asiat alkavat mennä mönkään ilman häntä. Siksi.
Ei haittaa muutama kompostilainen. Nyt on isot planeetat liikkeellä!Lopeta jo. Noilla jutuilla saat porukat ärsyyntymään täysin tähän KK-hommaan.
Misogyniaa.Miksi hän näyttäisi Dz-paskiaiselle yhtään, miltä tuntuu. Ja siis turha itkeä blokista, joko Dz:n kaverit vakoilee sitä tai Dz itse (eri tililtä).
Ja ellei, niin tuo on varautumista siihen silti.