V
vierailija
Vieras
Kuulitteko jo sen jutun, että hymiöihin on kätketty evästeitä ja niiden avulla voidaan vakoilla liikkeitä netissä. Ei kannata käyttää ihan kevyesti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hohhoijaa, mikähän minun vastauksessa nyt oli et tartti poistaa, itse ainakin omani iän tiedän, ettei ns. mummo.En lopeta. Naurattaa se, kun mummot käyttää pöhelö ja pösilö sanoja mut he eivät voi myöntää ikäänsä, vaan yrittävät tekoälyn avulla perustella, et kyl nelikymppisetkin niitä käyttää.![]()
Joku ottanu vähän tosissaan.Kylläpä te luulette itsestänne liikoja. Vain marginaali osuus faneista kiinnittää huomiota Bojere tai KKK shippijuttuihin. Suurinta osaa ei kiinnosta millään tavoin.
Eiks tossa ole myös se ulkkis yhtenä hölpötyksineen, eikä vain yksi.Joo tämä yks ”asiantuntija” aina paikalla
Missä?Joku ottanu vähän tosissaan.
Heti muuten auttoi toi maustamattoman jogurtin määrän vähennys, söin eilen sen 2x1,5 dl (2x2 dl sijaan) niin -0,5 kg tänä aamuna, toki kävelyäkin tuli lähes sen 11000 askelta eilen. Mutta siis toi paino kunnon lähinnä junnannut paikallaan jo pitkään.Kuten sanoin aiemmin niin bmi 22 tällä hetkellä, ja ei kyllä minusta, koska luulen et se tekoälyn vastaus 1 dl-1,5 dl maustamatonta jogurttia on oikeampi määrä, silloin se ylimääräinen kannatti kaataa poies. Ja mittaan siis desin mitalla nää jatkossa. Toi voi olla just syy et en ole enää niin nopeesti laihtunut, pituutta se 166 cm. Pidemmät voi syödä enempi tietysti. Tein muuten kellon mukaan kävelyennätyksen tänään, lähin hakeen yhtä kauemmaksi laitettua pakettia kävellen. Sit teen vielä illalla uuden lenkin, niin kerrankin saa taas sen 10000 askelta kasaan.
Ei taida veneillä yksin ja olla vastuussa tuollaisista asioista. Muutenkin ehkä vähän sua fiksummissa porukoissa liikkuu, joille ei käy noin.Osaisko Bojan tehdä veneelle mitään jos korahtais karille tai sytytystulppa karstoittuisi ja vene sammuisi. Pussiin hönkäilisi ja piipittäisi auttakaa
Tekoälyä käytti ensimmäisenä se, joka yritti väittää, et niitä käyttävät on yli 60 tai jotain siihen suuntaa. Taitaa sullakin trolliparka olla dementia.En lopeta. Naurattaa se, kun mummot käyttää pöhelö ja pösilö sanoja mut he eivät voi myöntää ikäänsä, vaan yrittävät tekoälyn avulla perustella, et kyl nelikymppisetkin niitä käyttää.![]()
Luuletko sä, että jos ei ole 4-kymppinen, on 7-kymppinen?En lopeta. Naurattaa se, kun mummot käyttää pöhelö ja pösilö sanoja mut he eivät voi myöntää ikäänsä, vaan yrittävät tekoälyn avulla perustella, et kyl nelikymppisetkin niitä käyttää.![]()
Et taida ees tietää et mikä on eväste.Kuulitteko jo sen jutun, että hymiöihin on kätketty evästeitä ja niiden avulla voidaan vakoilla liikkeitä netissä. Ei kannata käyttää ihan kevyesti
Päihitti missä mielessä? En sanoisi päihittäneen missään vertailussa Bojania.Kylläpä oot katkera siitä siitä et Jakov päihitti Bojanin.![]()
Otitko ton jutun tosissasi siis?Et taida ees tietää et mikä on eväste.
Pakko myöntää että muakin naurattaa nää jutut. Kauhee todistelu nyt pöhelö ja pösilö sanojen käyttäjillä, etteivät he taatusti ole 50-70 v. vaan nuorekkaita alle 40 v. ikäisiä.Luuletko sä, että jos ei ole 4-kymppinen, on 7-kymppinen?
Ootpa tyhmä.
Täällä eletään kompostitodellisuudessa. Tietenkään faneja ei suuressa mittakaavassa kiinnosta pätkän vertaa. Itse en kuitenkaan haluaisi että KKK- yhteistyöt tai niiden maine pilataan jollain idiottimaisella shippipakotuksella.Kylläpä te luulette itsestänne liikoja. Vain marginaali osuus faneista kiinnittää huomiota Bojere tai KKK shippijuttuihin. Suurinta osaa ei kiinnosta millään tavoin.
Kirjoitin näin: et taida ees tietää mikä on eväste.Otitko ton jutun tosissasi siis?
Minäkin käytän välillä itkuhymiöitä. Ei ole mitään yhtä tai kahta niitä käyttävää.Eiks tossa ole myös se ulkkis yhtenä hölpötyksineen, eikä vain yksi.
Näin juuri, jodeliinkin rantautunut tää ihme pakottaminen, kun varmasti tietävät et Eurotourilla kuvaa lähinnä Mikke.Täällä eletään kompostitodellisuudessa. Tietenkään faneja ei suuressa mittakaavassa kiinnosta pätkän vertaa. Itse en kuitenkaan haluaisi että KKK- yhteistyöt tai niiden maine pilataan jollain idiottimaisella shippipakotuksella.
En puhunut mistään hymiöistä, joten mitähän höliset?Minäkin käytän välillä itkuhymiöitä. Ei ole mitään yhtä tai kahta niitä käyttävää.
Ulkkiksen para-analyysejä tarkoitinkin.Eiks tossa ole myös se ulkkis yhtenä hölpötyksineen, eikä vain yksi.
Ok.Ulkkiksen para-analyysejä tarkoitinkin.
No oletko kauheasti nähnyt näiden kahden shippausta avoimella palstalla, siis muualla kuin täällä? Eikä taida nämä KKk kirjaimet aueta muille kuin tätä ketjua lukeville. En ole puolustamassa shippiä, koska en sitä itse ymmärrä, mutta vähän maalaisjärkeä kuitenkin näihin kommentteihin.Täällä eletään kompostitodellisuudessa. Tietenkään faneja ei suuressa mittakaavassa kiinnosta pätkän vertaa. Itse en kuitenkaan haluaisi että KKK- yhteistyöt tai niiden maine pilataan jollain idiottimaisella shippipakotuksella.
Nuorekkaat nelikymppiset käyttää nykyaikana kaiken aikansa tappeluun kompostissa.Pakko myöntää että muakin naurattaa nää jutut. Kauhee todistelu nyt pöhelö ja pösilö sanojen käyttäjillä, etteivät he taatusti ole 50-70 v. vaan nuorekkaita alle 40 v. ikäisiä.