V
vierailija
Vieras
Mun lemppari on, kun tämä eräs M:llä alkava sai raivarit, kun joku kehtasi ehdottaa, että voisi puhua K:n muista kavereista.Sai mitä halusi, porukka lähti muualle ja keskustelee lähinnä yksinään siellä
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun lemppari on, kun tämä eräs M:llä alkava sai raivarit, kun joku kehtasi ehdottaa, että voisi puhua K:n muista kavereista.Sai mitä halusi, porukka lähti muualle ja keskustelee lähinnä yksinään siellä
![]()
No korjataan sitten. Luulitko että ne peukut sille allekirjoitukselle tuli?Mille mun kirjoitukselle?
Mistäs sen tiedät? Eihän kaikki palstalta siirtyneet sinne.Mua huvitti eniten se, että paljastui vauvapalstan huuruisimmat mammat ja että suurin osa niistä jutuista oli kaikki muutaman huurumummon käsialaaHarmi kun on hiljentynyt ja leivos lensi pihalle, sai aina päivän naurut sieltä. T.lurkkija
Mitä todellista on keksityssä kuntovalmentaja parituksessa suhteessa K:hon, Dz suhdekin saattoi olla lähinnä pr juttuja (saati et olemisensa B yhteydessä Thaikuissa ois näkynyt edes)Tosishippiin ei kuuluu todelliset tyttöystävät täh![]()
Tulivat.No korjataan sitten. Luulitko että ne peukut sille allekirjoitukselle tuli?
Jos sä siirtyisit muualle, niin koko ketju hiljenisi. Sun takia trollit täällä enää pyörii.Mitä todellista on keksityssä kuntovalmentaja parituksessa suhteessa K:hon, Dz suhdekin saattoi olla lähinnä pr juttuja (saati et olemisensa B yhteydessä Thaikuissa ois näkynyt edes)
Asialle ihan.Mille mun kirjoitukselle?
Mä kirjoittelin kyllä aktiivisesti vauvalla ja täällä ja jäin pois discordista. Tiedä sitten mikä mun huuruasteikko oli.Mua huvitti eniten se, että paljastui vauvapalstan huuruisimmat mammat ja että suurin osa niistä jutuista oli kaikki muutaman huurumummon käsialaaHarmi kun on hiljentynyt ja leivos lensi pihalle, sai aina päivän naurut sieltä. T.lurkkija
En siirry, hah hah, en mieti mitään trolleja edes. En häiriintynyt vauvallakaan tollaisista.Jos sä siirtyisit muualle, niin koko ketju hiljenisi. Sun takia trollit täällä enää pyörii.
B sanoi kesäkuussa että seurustelee naisen kanssa. Oli Dz tai ei, hänellä on/oli todellinen naisystävä.Mitä todellista on keksityssä kuntovalmentaja parituksessa suhteessa K:hon, Dz suhdekin saattoi olla lähinnä pr juttuja (saati et olemisensa B yhteydessä Thaikuissa ois näkynyt edes)
Tyhmiä juttuja ne oli ja mummot nauraa hihhihhii.Ihmiset olisivat voineet nauttia niistä övereistä teksteistä sen sijaan että alkoivat miettimään henkilöitä tai näiden värkkejä niiden tekstien takana. Täälläkin muuten on kirjoittanut pari gaymiestä. Tiedän, koska toisen kanssa vietin aikaa Luke Blackin keikalla ja toisen tunnen viisupiireistä. Yli 90% tämän fandomin kautta tapaamistani henkilöistä on ollut kuitenkin naisia. Kerron tämän siksi, koska jollekulle tämä sukupuoli asia on nähtävästi todella tärkeä.
Suurimmassa osassa viestejä ei ollut allekirjoituksia ja silti peukutettiin.Kyl ne tuli. Naisena tai nimimerkittömänä kun kirjoitit saman, niin tuli murto-osa paukuista. ”Miehiä” suosittiin vauvalla.
Kuinka pihalla olet, no eipä varmastikaan.Oliko se ulkomailla asuva shippaajarouva?
Niinno liittyvät profiilit taida mitään heilutella edes?Sure grandma let's get you to bed
Näin juuri.Suurimmassa osassa viestejä ei ollut allekirjoituksia ja silti peukutettiin.
Ei todellakaan möläytellyt.Joo meni väärään viestiin vastaus. Se ulkomailla asuva usein möläytti naisista siis.
Jep, pelleshippaaja on jos tämän kieltääB sanoi kesäkuussa että seurustelee naisen kanssa. Oli Dz tai ei, hänellä on/oli todellinen naisystävä.
Kylläpäs, pari viesteistä on siellä yhä.Ei todellakaan möläytellyt.
Sit vois vaan sanoa, et nää jutut ei kuulu tänne. Sen sijaan haukutaan kirjoittaja maanrakoon ja lynkkausarmeija lähtee mukaan. Mua jäi se kyrsimään, kun sivuketjuun tuli mode urputtamaan. Olis pysynyt pois sieltä, eikä vahdannut muita niin mustasukkaisesti BK:n takia.Eihän tollaiset jutut shippiin kuulukaan, aika yksinkertainen täytyy olla sen kenen tarttee tonnekin tuoda.
Tuskin ees lensi, vaan itse poistui, nimittäin mitään todisteita sinulle ei asiasta taida olla.Mua huvitti eniten se, että paljastui vauvapalstan huuruisimmat mammat ja että suurin osa niistä jutuista oli kaikki muutaman huurumummon käsialaaHarmi kun on hiljentynyt ja leivos lensi pihalle, sai aina päivän naurut sieltä. T.lurkkija
Mitä et ymmärtänyt, silloin tuli vain murto-osa paukuista. Aina huudeltiin niiden gay hahmojen perään ja kyseltiin heidän mielipiteitään. Kyl miehiä tai ”miehiä” suosittiin siellä.Suurimmassa osassa viestejä ei ollut allekirjoituksia ja silti peukutettiin.
Ei sanonut et kenen kanssa. Ja muutenkin vois sanoa noin, vaikka se oiskin pr, sopisi kuvaan.B sanoi kesäkuussa että seurustelee naisen kanssa. Oli Dz tai ei, hänellä on/oli todellinen naisystävä.
Hahahhaha eli oot sitä mieltä että B valehteleeEi sanonut et kenen kanssa. Ja muutenkin vois sanoa noin, vaikka se oiskin pr, sopisi kuvaan.