V
vierailija
Vieras
Joksuista puhutaan, mitä oikein odotit?Eikö nyt löydykään tarkempaa tietoa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joksuista puhutaan, mitä oikein odotit?Eikö nyt löydykään tarkempaa tietoa![]()
Minä ymmärsin että esitti sitä soluttautujatossaria.Kiinnostelee. Tämä soluttautuja kihisee innosta paljastella.
Eivät ole koskaan yhdessä olleetkaan.Haaveillaan Sadien ja Bojanin yhteenpaluusta
Haha, siellä ei ole puhuttu enää mitään yli puoleen vuoteenJoksuista puhutaan, mitä oikein odotit?
Haha et tainnut päästä uuteen paikkaan mukaan.Haha, siellä ei ole puhuttu enää mitään yli puoleen vuoteen![]()
Jaa sehän on ollut tyhjänä jo pitkään.Joksuista puhutaan, mitä oikein odotit?
Sulla on syytä olla ylpeä itsestäsi.Mä vedän välillä mummotossarihahmoaOon myös se kompostin ja K-discordiin soluttautunut.
Mä oon siellä uudessakin ja ei siellä enää kukaan kirjoita.Jaa sehän on ollut tyhjänä jo pitkään.
Immulla uudet mielenkiinnon kohteet nykyään.Mä oon siellä uudessakin ja ei siellä enää kukaan kirjoita.
Uudessa missä?Mä oon siellä uudessakin ja ei siellä enää kukaan kirjoita.
No kirjottaahan.Mä oon siellä uudessakin ja ei siellä enää kukaan kirjoita.
Tumpussa ainakin tumputtaa edelleen janille.Immulla uudet mielenkiinnon kohteet nykyään.
Hyvin vähän oli mitään uutta. Toi yks Jance juttu vain.Tumpussa ainakin tumputtaa edelleen janille.