V
vierailija
Vieras
Oletko seonnut vai muuten vaan hourailet.Mietin juuri että mahtaakojan juttu K:n kanssa olla ottanut uudestaan tuulta alleen!![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko seonnut vai muuten vaan hourailet.Mietin juuri että mahtaakojan juttu K:n kanssa olla ottanut uudestaan tuulta alleen!![]()
Aivan. En seuraa, mutta tiedän kaikki yksityiskohdat. Niinhän se on aina mennyt.no selvästihän se oli Kris, vaikken ees Joksuja varsinaisesti seyraa
"Välttämättä"?No tämä on vain minun mielipiteeni ja näkemykseni että "selvästi". Kaikki tehkööt omat päätelmänsä. Ei tämä minunkaan välttämättä ole absoluuttinen totuus. Sen tietää vain he.
Iltalehti matkajutut tämä Maijan tarina siis.Niin kertoi tosta X:ssä jo aikaa sitten.
Ai että antoi haastattelun lehteen? Mitä sitten jos kertoi?Niin kertoi tosta X:ssä jo aikaa sitten.
Et mitä ihmeellistä tossa nyt sitten on, kertonut sairauksistaan ym. ennenkin, nyt vaan matkajuttujen alla näköjänsä, ite olin aattelut et asuu jossain pienemmässä paikassa, Sofia yllätti.Ai että antoi haastattelun lehteen? Mitä sitten jos kertoi?
Onhan siinä nyt kuvakin, jos habitus oli vielä jollekulle tuntematon. Ja muutenkin mustaa valkoisella kyseisestä maasta, että Bulgaria. Lisäksi avattu sitä, miksi h*tossa ikinä meni just sinne, mitä ei ole palstoilla ainakaan kertonut.Et mitä ihmeellistä tossa nyt sitten on, kertonut sairauksistaan ym. ennenkin, nyt vaan matkajuttujen alla näköjänsä, ite olin aattelut et asuu jossain pienemmässä paikassa, Sofia yllätti.
On kyllä minusta avannut tota puutarhassa. Tietyllä tasolla. Olin vain ajatellut se asuinpaikka ehkä olis joku Burgas tai muu enemmän rannikolla oleva (jos itseni pitäis valita) Tässä ehkä painanut sairaala tms. syy.Onhan siinä nyt kuvakin, jos habitus oli vielä jollekulle tuntematon. Ja muutenkin mustaa valkoisella kyseisestä maasta, että Bulgaria. Lisäksi avattu sitä, miksi h*tossa ikinä meni just sinne, mitä ei ole palstoilla ainakaan kertonut.
Wautsi, minunkin piti juuri ostaa niitä. Teen kyllä puuron kattilassa aina, eikö ne siellä tule jopa nopeammin kuin höyrytetyt?Hyi hitto, eihän näistä Kinnarin tilan hiutaleista tule mikrossa minkäänlaista puuroa, maistuu raakalle. Ja laitoin vedenkeittimestäkin vettä niin ei. Vain kattilassa näköjään tulee kunnollista.
Tietyllä tasolla mutta minulle oli ainakin uutta se, että pohjalla oli matka sinne. Ja kolme suomalaista kaveria.On kyllä minusta avannut tota puutarhassa. Tietyllä tasolla. Olin vain ajatellut se asuinpaikka ehkä olis joku Burgas tai muu enemmän rannikolla oleva (jos itseni pitäis valita) Tässä ehkä painanut sairaala tms. syy.
Paljon edullisempaa asua Bulgariassa, hänellä on hyvin pienet tulot.Tietyllä tasolla mutta minulle oli ainakin uutta se, että pohjalla oli matka sinne. Ja kolme suomalaista kaveria.
Ihmettelin koko ajan (ja edelleen), että miksi v…ssa ei mennyt Sloveniaan. Mä ainakin oisin mennyt.
Ja tha daa, nythän se ois ihan yhtä yksin sielläkin. Bojan ja Kris ja Jan tutut asuisivat kuitenkin samassa maassa![]()
Periaatteessa nopeasti kattilassa myös, en vaan aina haluais pestä sitä, ja ite en ole ees niin samaa mieltä mausta. Minulle on kelvannut halvimmatkin pikakaurahiutaleet Xtra ja Pirkka, ja kun ne on hyviäkin vielä. Henk. koht. sit en ehkä osta näitä enää.Wautsi, minunkin piti juuri ostaa niitä. Teen kyllä puuron kattilassa aina, eikö ne siellä tule jopa nopeammin kuin höyrytetyt?
Oon siis mainoksen uhri, eilen oli Hesarin etusivulla mainos (digissä). Jossa kehuivat some-pöhinää. Mä en ollut kuullutkaan mokomasta.
Ei ole.Miten niin, ihan itse noin kertonut?
Just näin.Paljon edullisempaa asua Bulgariassa, hänellä on hyvin pienet tulot.
On kertonut palstoilla ja xssä vuosien varrella.Ei ole.
No mulla on just käytössä nää Xtrat, uskomaton hinta 0,36€Periaatteessa nopeasti kattilassa myös, en vaan aina haluais pestä sitä, ja ite en ole ees niin samaa mieltä mausta. Minulle on kelvannut halvimmatkin pikakaurahiutaleet Xtra ja Pirkka, ja kun ne on hyviäkin vielä. Henk. koht. sit en ehkä osta näitä enää.
Juu ei minusta, tykkään Xtran mausta eniten. Edes ”hienostelun” takia viitti enää ostaa muuta.No mulla on just käytössä nää Xtrat, uskomaton hinta 0,36€
Mietin että saanko parempaa jos ostan noita ”höyryttämättömiä”? Sinun kokemuksesi mukaan ei?
Ihminen on itsekin vastuussa siitä, miltä tahoilta apua hankkii.Minua lähinnä säälittää ne ihmiset, jotka kyseisen ”terapiaan” ovat päätyneet.
Ei tosin taida olla eurooppalaisia asiakkaita. Helpompi höynäyttää matalasti koulutettuja aasialaisia ja amerikkalaisia.Minua lähinnä säälittää ne ihmiset, jotka kyseisen ”terapiaan” ovat päätyneet.