V
vierailija
Vieras
Just näin.Paljon edullisempaa asua Bulgariassa, hänellä on hyvin pienet tulot.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Just näin.Paljon edullisempaa asua Bulgariassa, hänellä on hyvin pienet tulot.
On kertonut palstoilla ja xssä vuosien varrella.Ei ole.
No mulla on just käytössä nää Xtrat, uskomaton hinta 0,36€Periaatteessa nopeasti kattilassa myös, en vaan aina haluais pestä sitä, ja ite en ole ees niin samaa mieltä mausta. Minulle on kelvannut halvimmatkin pikakaurahiutaleet Xtra ja Pirkka, ja kun ne on hyviäkin vielä. Henk. koht. sit en ehkä osta näitä enää.
Juu ei minusta, tykkään Xtran mausta eniten. Edes ”hienostelun” takia viitti enää ostaa muuta.No mulla on just käytössä nää Xtrat, uskomaton hinta 0,36€
Mietin että saanko parempaa jos ostan noita ”höyryttämättömiä”? Sinun kokemuksesi mukaan ei?
Ihminen on itsekin vastuussa siitä, miltä tahoilta apua hankkii.Minua lähinnä säälittää ne ihmiset, jotka kyseisen ”terapiaan” ovat päätyneet.
Höpön löpöä. Seuraan X:ää, eiköhän siellä ole ajantasaisin tieto.On ihan itse kertonut.
Ei tosin taida olla eurooppalaisia asiakkaita. Helpompi höynäyttää matalasti koulutettuja aasialaisia ja amerikkalaisia.Minua lähinnä säälittää ne ihmiset, jotka kyseisen ”terapiaan” ovat päätyneet.
Saa nähdä jaksanko koittaa noita. Mieskin syö kaurapuuroa, ehkä annan ne sit vaan hänelle jos en tykkää.Juu ei minusta, tykkään Xtran mausta eniten. Edes ”hienostelun” takia viitti enää ostaa muuta.
Työkavereista ja fandomkavereista on ainakin puutarhassa kertonut ja miten ovat laittaneet välit poikki, muistan tuon myös.Höpön löpöä. Seuraan X:ää, eiköhän siellä ole ajantasaisin tieto.
Mistäköhän nämä nyt siis tulevat hänelle? Mitä reittiä? Jotenkin en ihan usko, että ihan vain höynäyttämällä. Oisko ne joistain sairauksiin liittyviltä keskustelupalstoilta sitten.Ei tosin taida olla eurooppalaisia asiakkaita. Helpompi höynäyttää matalasti koulutettuja aasialaisia ja amerikkalaisia.
Jos haluat pystä kylläisenä pidempään ei kannata käyttää pikahiutaleita.No mulla on just käytössä nää Xtrat, uskomaton hinta 0,36€
Mietin että saanko parempaa jos ostan noita ”höyryttämättömiä”? Sinun kokemuksesi mukaan ei?
Haavoittuvassa asemassa oleva voi helposti hakea hörhöhoitoja. Onhan näitä kultteja nähty paljonkin, missä heikossa asemassa oleva aivopestään.Ihminen on itsekin vastuussa siitä, miltä tahoilta apua hankkii.
Hän on ainakin vieraillut useissa huuhaapodcasteissa.Mistäköhän nämä nyt siis tulevat hänelle? Mitä reittiä? Jotenkin en ihan usko, että ihan vain höynäyttämällä. Oisko ne joistain sairauksiin liittyviltä keskustelupalstoilta sitten.
Aina voi kokeilla, minun suuhun on kitkerä maku.Saa nähdä jaksanko koittaa noita. Mieskin syö kaurapuuroa, ehkä annan ne sit vaan hänelle jos en tykkää.
Mitä tarkoitat? Nekin ovat täysjyvää.Jos haluat pystä kylläisenä pidempään ei kannata käyttää pikahiutaleita.
Pitää avointa dissosiaatioon liittyvää discordia myöskin, linkki sinne on X:ssä.Mistäköhän nämä nyt siis tulevat hänelle? Mitä reittiä? Jotenkin en ihan usko, että ihan vain höynäyttämällä. Oisko ne joistain sairauksiin liittyviltä keskustelupalstoilta sitten.
Viimeaikoinakin? Katsoin sen yhden you tubesta, onko muita? Sekin oli 7 vuotta vanha.Hän on ainakin vieraillut useissa huuhaapodcasteissa.
Toi ei kyllä pidä paikkaansa, mitään eroa ei tässä ole, noissa Xtra sydänmerkkikin kanssa. Lisäksi kun syö jotain proteiinipitoista niin eipä tule nälkä niin että.Jos haluat pystä kylläisenä pidempään ei kannata käyttää pikahiutaleita.