V
vierailija
Vieras
Saa nähdä jaksanko koittaa noita. Mieskin syö kaurapuuroa, ehkä annan ne sit vaan hänelle jos en tykkää.Juu ei minusta, tykkään Xtran mausta eniten. Edes ”hienostelun” takia viitti enää ostaa muuta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saa nähdä jaksanko koittaa noita. Mieskin syö kaurapuuroa, ehkä annan ne sit vaan hänelle jos en tykkää.Juu ei minusta, tykkään Xtran mausta eniten. Edes ”hienostelun” takia viitti enää ostaa muuta.
Jos haluat pystä kylläisenä pidempään ei kannata käyttää pikahiutaleita.No mulla on just käytössä nää Xtrat, uskomaton hinta 0,36€
Mietin että saanko parempaa jos ostan noita ”höyryttämättömiä”? Sinun kokemuksesi mukaan ei?
Haavoittuvassa asemassa oleva voi helposti hakea hörhöhoitoja. Onhan näitä kultteja nähty paljonkin, missä heikossa asemassa oleva aivopestään.Ihminen on itsekin vastuussa siitä, miltä tahoilta apua hankkii.
Aina voi kokeilla, minun suuhun on kitkerä maku.Saa nähdä jaksanko koittaa noita. Mieskin syö kaurapuuroa, ehkä annan ne sit vaan hänelle jos en tykkää.
Mitä tarkoitat? Nekin ovat täysjyvää.Jos haluat pystä kylläisenä pidempään ei kannata käyttää pikahiutaleita.
Toi ei kyllä pidä paikkaansa, mitään eroa ei tässä ole, noissa Xtra sydänmerkkikin kanssa. Lisäksi kun syö jotain proteiinipitoista niin eipä tule nälkä niin että.Jos haluat pystä kylläisenä pidempään ei kannata käyttää pikahiutaleita.
Tietysti on, mut pikakaurahiutaleet on pienemmäksi pilkottu jolloin ne sulaa nopeammin ja nostaa verensokerin nopeammin. Vai miten luulit että ne kypsyy nopeammin?Mitä tarkoitat? Nekin ovat täysjyvää.
Häh, en ainakaan minä, joka en noista Kinnarin hiutaleista erityisemmin pidä. Ei ole tullut ostettua shampoota apteekista, yleensä jotain kalliimpaa viime aikoina nytten.Onko kaurahiutalehenkilö myös Biorion-kokeilija? Meillähän alkaa olla jo paljon samaa jos oot!
Taidat olla väärässä.Tietysti on, mut pikakaurahiutaleet on pienemmäksi pilkottu jolloin ne sulaa nopeammin ja nostaa verensokerin nopeammin. Vai miten luulit että ne kypsyy nopeammin?
Ero on varmaan aika pieni, ite en ole huomannut mitään.Tietysti on, mut pikakaurahiutaleet on pienemmäksi pilkottu jolloin ne sulaa nopeammin ja nostaa verensokerin nopeammin. Vai miten luulit että ne kypsyy nopeammin?
Vastaan vielä noiden linkkien lisäksi, että itse olen aika ”sokeriherkkä” ja nopean glykeemisen indeksin omaavat tuotteet eivät sovi minulle. Näitä Xtran hiutaleita käyttäessä ei ole ollut mitään siihen liittyvää ongelmaa.Tietysti on, mut pikakaurahiutaleet on pienemmäksi pilkottu jolloin ne sulaa nopeammin ja nostaa verensokerin nopeammin. Vai miten luulit että ne kypsyy nopeammin?
Plus toi rakenne, ei tunnu mitenkään erityisen pehmeältä noi Kinnarilan ees vs. Xtra. Kattilassa tehtynä nyt jotenkin menettelee.Ero on varmaan aika pieni, ite en ole huomannut mitään.
Unohti myös kertoa niistä ajoista, kun asui Hollannin jälkeen SuomessaPaljon edullisempaa asua Bulgariassa, hänellä on hyvin pienet tulot.
Enkä minä. Jos hiutale on vain fyysisesti(?) pilkottu pienemmäksi, ei eroa kai pitäisikään olla.Ero on varmaan aika pieni, ite en ole huomannut mitään.
Asuiko? Mistä tiedät? Tuskin kovin kauaa. Asuiko jonkun luona tmv?Unohti myös kertoa niistä ajoista, kun asui Hollannin jälkeen Suomessa![]()