V
vierailija
Vieras
No minä en ainakaan sellaista muista, käsitin ainakin ite et muutti ulkomailta maasta toiseen (usein puhui siitä kuinka ei pidä Suomesta)Koska alat väitellä mun tekstieni kanssa, ettei asunut Suomessa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No minä en ainakaan sellaista muista, käsitin ainakin ite et muutti ulkomailta maasta toiseen (usein puhui siitä kuinka ei pidä Suomesta)Koska alat väitellä mun tekstieni kanssa, ettei asunut Suomessa.
Koska se oli komppausta tälle ^^^Asui useamman vuoden haloo, kertonut kyllä puutarhassakin tästä.
Jaa. No oispa itelläkin sama syndrooma siinä tapauksessa.Minusta ihan tyypillinen high functioning asperger.
Joka taas oli vastaus tähän ^^^Asuiko? Mistä tiedät? Tuskin kovin kauaa. Asuiko jonkun luona tmv?
Joka oli vastaus tähän ^Unohti myös kertoa niistä ajoista, kun asui Hollannin jälkeen Suomessa![]()
Ei todellakaan komppaa, mitä ihmettä sekoilet pölkky, siis ennen koko Hollantiin muuttoa asui Suomessa tietenkin. Et vain ymmärrä siis minun tekstejä, se jo käynyt selväksi niin että.Tämä kommentti ”Ja silloisen miehen työn takia alunperin” siis komppaa näkemystä siihen, että Muffinssi asui useamman vuoden Suomessa, jonkun miehen takia, vajakki.
Sä vaan lupaatVoidaan sustakin spekuilla, kerron vähän ittestäs
Ei ollut ainakaan minun teksti vastaus tohon, vaan jatkoa omaan viestiini.Joka oli vastaus tähän ^
En tajua näistä sinun viesteistä mitään sorry, ollaan tällä kertaa eri aaltopituudella näköjänsä.Koska se oli komppausta tälle ^^^
No mitään tollaistahan hänellä ei ole, jonkun kirjoittajan kiusantekoa.Jaa. No oispa itelläkin sama syndrooma siinä tapauksessa.
Itse tulit komppaamaan ketjuaEi todellakaan komppaa, mitä ihmettä sekoilet pölkky, siis ennen koko Hollantiin muuttoa asui Suomessa tietenkin. Et vain ymmärrä siis minun tekstejä, se jo käynyt selväksi niin että.
Ehkä, ehkä ei, täällä voi kirjoittaa mitä hyvänsä soopaa. Jos näin on niin varmasti hyvin lyhyt se Suomessa välissä olemisen aika.Juttelin M:n kanssa kesällä 2023. Asui Suomessa silloin. Teki muuttoa Bulgariaan.
Noista ei puoletkaan ole minun viestejä, jätä jo rauhaan kiitos.Itse tulit komppaamaan ketjua
-Unohti myös kertoa niistä ajoista, kun asui Hollannin jälkeen Suomessa
-Asuiko? Mistä tiedät? Tuskin kovin kauaa. Asuiko jonkun luona tmv?
-Asui useamman vuoden haloo, kertonut kyllä puutarhassakin tästä.
Näin, lainaten tuota yllä olevaa väittämää:
”-Ja silloisen miehen työn takia alunperin, ja sit kun ei ollut niin tyytyväinen Suomen terveydenhoitoon, Alankomaissa sai parempaa hoitoa/suhtautuminen jne.”
Eli väitit, että ”Asui useamman vuoden haloo, kertonut kyllä puutarhassakin tästä.” Suomessa siis.
Vaikka ei asunut.
Oliko oma vuokra-asunto vai ”asuiko” kavereiden nurkissa?Juttelin M:n kanssa kesällä 2023. Asui Suomessa silloin. Teki muuttoa Bulgariaan.
Ei tietenkään olekaan, vaan vain se viimeinen, jossa sekoilet huolella mennen komppaamaan väitettä, että Muffinssi ”Asui useamman vuoden haloo, kertonut kyllä puutarhassakin tästä. Suomessa.”Noista ei puoletkaan ole minun viestejä, jätä jo rauhaan kiitos.
Ja sit toi loppu, puhun Hollannissa asumisesta (en Suomessa) pässi.Itse tulit komppaamaan ketjua
-Unohti myös kertoa niistä ajoista, kun asui Hollannin jälkeen Suomessa
-Asuiko? Mistä tiedät? Tuskin kovin kauaa. Asuiko jonkun luona tmv?
-Asui useamman vuoden haloo, kertonut kyllä puutarhassakin tästä.
Näin, lainaten tuota yllä olevaa väittämää:
”-Ja silloisen miehen työn takia alunperin, ja sit kun ei ollut niin tyytyväinen Suomen terveydenhoitoon, Alankomaissa sai parempaa hoitoa/suhtautuminen jne.”
Eli väitit, että ”Asui useamman vuoden haloo, kertonut kyllä puutarhassakin tästä.” Suomessa siis.
Vaikka ei asunut.
Missä siinä lukee Suomi? Kunnei lue.Ei tietenkään olekaan, vaan vain se viimeinen, jossa sekoilet huolella mennen komppaamaan väitettä, että Muffinssi ”Asui useamman vuoden haloo, kertonut kyllä puutarhassakin tästä. Suomessa.”
Lue tuosta linkistä mikä jaettiin ylempänä. Siitä selviää.Oliko oma vuokra-asunto vai ”asuiko” kavereiden nurkissa?
Lainaa sieltä kohta josta käy ilmi Suomessa asuminen, koska linkki lähtee poistoon nyt![]()
LW response
I’d so far ignored the allegations that Joymuffin was spreading about me, after several people had advised me not to give them extra publicity, but fuck it. She wants to have a public discussion? Fine. Let’s have a public discussion. Since the most specific and concrete claim of my abuse is the ...docs.google.com
Tässä linkki halukkaille!
Siinä viitataan väitteeseen, että Asui useamman vuoden Suomessa haloo, kertonut kyllä puutarhassakin tästä, taukki.Missä siinä lukee Suomi? Kunnei lue.
Lainaapa kohta tänne kun noi linkit eivät saa olla täälläLue tuosta linkistä mikä jaettiin ylempänä. Siitä selviää.
No siksihän et tajunnutkaan, että siinä väitettiin asuneen Suomessa.Missä siinä lukee Suomi? Kunnei lue.