K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä kommentti ”Ja silloisen miehen työn takia alunperin” siis komppaa näkemystä siihen, että Muffinssi asui useamman vuoden Suomessa, jonkun miehen takia, vajakki.
Ei todellakaan komppaa, mitä ihmettä sekoilet pölkky, siis ennen koko Hollantiin muuttoa asui Suomessa tietenkin. Et vain ymmärrä siis minun tekstejä, se jo käynyt selväksi niin että.

Tässä linkki halukkaille!

Ei todellakaan komppaa, mitä ihmettä sekoilet pölkky, siis ennen koko Hollantiin muuttoa asui Suomessa tietenkin. Et vain ymmärrä siis minun tekstejä, se jo käynyt selväksi niin että.
Itse tulit komppaamaan ketjua

-Unohti myös kertoa niistä ajoista, kun asui Hollannin jälkeen Suomessa😁

-Asuiko? Mistä tiedät? Tuskin kovin kauaa. Asuiko jonkun luona tmv?

-Asui useamman vuoden haloo, kertonut kyllä puutarhassakin tästä.
Näin, lainaten tuota yllä olevaa väittämää:
”-Ja silloisen miehen työn takia alunperin, ja sit kun ei ollut niin tyytyväinen Suomen terveydenhoitoon, Alankomaissa sai parempaa hoitoa/suhtautuminen jne.”
Eli väitit, että ”Asui useamman vuoden haloo, kertonut kyllä puutarhassakin tästä.” Suomessa siis.
Vaikka ei asunut.

”-Ja silloisen miehen työn takia alunperin, ja sit kun ei ollut niin tyytyväinen Suomen terveydenhoitoon, Alankomaissa sai parempaa hoitoa/suhtautuminen jne.”
Eli väitit, että ”Asui useamman vuoden haloo, kertonut kyllä puutarhassakin tästä.” Suomessa siis.
Vaikka ei asunut.
Noista ei puoletkaan ole minun viestejä, jätä jo rauhaan kiitos.

Vaikka ei asunut.
Ja sit toi loppu, puhun Hollannissa asumisesta (en Suomessa) pässi.

Tässä linkki halukkaille!
Lainaa sieltä kohta josta käy ilmi Suomessa asuminen, koska linkki lähtee poistoon nyt

Yhteistyössä