V
vierailija
Vieras
Mikä tiimi? Missä? Koska?Eikö se karanteeni ole vähän myöhäistä ottaa esiin nyt, kun ehdit jo riemuita siitä et en ole enää tiimissä?![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä tiimi? Missä? Koska?Eikö se karanteeni ole vähän myöhäistä ottaa esiin nyt, kun ehdit jo riemuita siitä et en ole enää tiimissä?![]()
Kaikki oli järkeviä niiden sekopäiden keskellä. Kunnon piristys ja asiatekstiäTodellakin erotan. Osa esim. Peksi kirjoittajistakin oli järkeviä ihmisinä.
Missä on paikka kkk keskustelulleJaa. No melkonen jekyll ja hyde, jos oikeesti on.
Onneks on toinenkin paikka kkk-keskustelulle. Pää sulais pelkästään täällä yrittää. Yks huutaa vielä pakottamista ja pölkkyä joka väliin.![]()
2-3 sivua taaksepäin?Mikä tiimi? Missä? Koska?
Mä oon kyllä herkkis ja kkk-shippari juu. Tykkään ite molemmista ominaisuuksista.
Tätä kysyisin minäkin...Missä on paikka kkk keskustelulle![]()
Ole hiljaa kun et tiedä mitään mistäänLuulet itsestäsi nyt liikoja.
Onneksi kohta on Pipis. Ellei K ole lähtenyt just silloin häämatkalleKaikki oli järkeviä niiden sekopäiden keskellä. Kunnon piristys ja asiatekstiä![]()
Kenen häihin?Onneksi kohta on Pipis. Ellei K ole lähtenyt just silloin häämatkalle
En siis tiedä mitään ryhmiä, yks puolituttu fani vaan sattu paljastumaan myös kkk-trutheriksi, joten mun paikka on vain kahden ihmisen triplakoochatti.Missä on paikka kkk keskustelulle![]()
Ymmärrän. ....En siis tiedä mitään ryhmiä, yks puolituttu fani vaan sattu paljastumaan myös kkk-trutheriksi, joten mun paikka on vain kahden ihmisen triplakoochatti.Joukko on pieni mutta jutut hyvät.
Homodiscordissa käy kuumanaMissä on paikka kkk keskustelulle![]()
AI päätit hypätä suoraan prismapanoista. Ei käy. Joku Hygienia ja Karanteeni vaaditaan.
nemanja.djordjevicMillä tilillä näkee belgradin eturivin?
Se olin kyllä minä. Bojere on aitoa, joten vähän outoa siirtyä kuvaaja pakotukseen sellaisesta.Eikö se karanteeni ole vähän myöhäistä ottaa esiin nyt, kun ehdit jo riemuita siitä et en ole enää tiimissä?![]()