K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En keksi näitä juttuja päästä. Lisäksi viidennellä kaudella hän kuului edelleen pääkaartiin ja oli yksi parhaiten palkattuja näyttelijöitä. Vaikka hänen hahmonsa oli koomassa, hän seikkaili Vecnan mielen sisällä ja hän näkyi jokaikisessä jaksossa. Hän ei ole voinut olla poissa kuvauksista muutamaa päivää pidempään muuta kuin työkeikoilla, jotka on sovittava aina erikseen. Syksyllä 2024 näyttelijöillä oli vapaampaa, kun kuvaukset alkoivat olla loppusuoralla ja esim. Millie vietti hääjuhliaan Italiassa tuolloin ja Joseph Quinn kuvasi Fantastic four-elokuvaansa. Kuvaukset olivat silti koko ajan käynnissä.
Millien häät oli toukokuussa 2024 ja häämatka kesäkuussa.

Tää soopapuhe varmaan nyt saanut alkunsa varmaan siitä kun laitoin Vauvan palstalle aikanaan yhden tiktok linkin missä oli joku mun väsäämä herutus Kärtsä edit ja aloittelevana Tiktokkaajana olin yllättyny kun T näkyi katsoneen sen vaikkei seurannut minua.

Siitä varnaan jutut että shippailee palstalla, kun mainitsin hölmöyttäni hänen katsoneen sen. Onhan se voinu päätyä hänen FYP sivuilleen muutenkin.
Mulla ei ollut mitään tietoa tästä asiasta ja ihmettelin kovasti et miksi yhdestä läppäkysymyksestä tehtiin näin suuri asia. Joku käy vähän liian herkkänä Tiinan puolesta. Tuli mieleen ne A:n peppukommenttien poistot, mikä oli outoa, koska muiden pepuista sai puhua.

Ketä K:n keikkabussissa on? Milloin B liittyy sinne?

Se onkin mielenkiintoinen kysymys. K:lla alkaa Euroopan kiertue, missähän kaikkialla B nähdään paikan päällä. Ehkä jopa lavalla. Jospa hänelle löytyisi tilaa myös keikkabussista. Paljonko niissä on nukkumapaikkoja? Omaa porukkaa on 7-9.

Senhän taisi jo kertoa, että Joost on mukana sikäläisillä keikoilla.

Yhteistyössä