V
vierailija
Vieras
Pentti, ei täällä ole sellaisia ole ollut ennen kuin sinä tulit häiriköimään.Mulla on ikävä KB juttuja
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pentti, ei täällä ole sellaisia ole ollut ennen kuin sinä tulit häiriköimään.Mulla on ikävä KB juttuja
Ei. Jos ei synny väittelyä, niin vähintään joku "nuorekas" täti jaksaa myötähävetä kun on liian mummomaistaOnko tässä ketjussa ollu missään vaiheessa yhtäkään turvallista puheenaihetta josta kaikki olis samaa mieltä? Tai edes sellaista josta joku ei täysin revi pelihousujaan?
Monelleko erille huudat tätä penttiä, äskön minulle?Joo joo Pentti.
En oo järin pitkään tätä seurannu, mutta ymmärrän mitä tarkotat. Harmittaa että kivoja läppiä ei oikein synny, mut toisaalta väheneepä kiinnostus käydä edes katsomassa.Mulla ei. Vähän on ikävä hauskoja juttuja, joita täälläkin joskus oli. Toisaalta hyvä, että päivä päivältä vähenee tarve käydä täällä edes kurkkaamassa.
Eli tässä sen näki et ei tunnista ihmisiä edes, jos tolla yritti minua loukata jotenkin, mieheksi huutelulla siis. Kun jo pariin kertaan menee väärään kohteeseen.Monelleko erille huudat tätä penttiä, äskön minulle?
Pentti on kekän luoja. Joku trollaa nyt tai sitten olet Pentti ja sinulla on useampi hahmo.Monelleko erille huudat tätä penttiä, äskön minulle?
Ei ole, minä oon tossari (kekä) eikä minulla ole hahmoa. Ei kaikki samaan tyyliin kirjoittavat ole samoja ihmisiä. Mistään tuhkimosta en ole laittanut viestiä myöskään ja sillekin kirjoittajalle huudellaan tuolla. Ei ole mitään yksittäisiä sanoja, jotka vain minä omistaisin, menee oudoksi. Oon sitäpaitsi nainen.Pentti on kekän luoja. Joku trollaa nyt tai sitten olet Pentti ja sinulla on useampi hahmo.