K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
😬 rohkea veto viitata täällä seksuaalisuuden fluidiuteen. Toivottavasti olet varautunut siihen että joku tulee kohta arvioimaan omaa seksuaalisuuttasi (ja arvio on, että "kipuilet") tai poliittisia agendojasi (vassarit menneet liian pitkälle taas).
Aah, mä oon yks niistä ”sä kipuilet asian kanssa” ja pysyn edelleen kannassani. Itse en silti ole lokeroinnin ystävä, eikä mun mielestä kenenkään velvollisuus ole tulla kaapista ulos. Pointti oli se, että se moni ei ole pohtinut (syitä on useita) elämänsä aikana seksuaalisuuttaan sen enempää, koska he ovat toteuttaneet yhteiskunnassa vallalla olevaa heteronormatiivista mallia. Sä vedät nyt mutkat vähän suoriksi, mut ehket kestä muiden mielipiteitä, koska ne saattaa osua liian oikeaan.

Aah, mä oon yks niistä ”sä kipuilet asian kanssa” ja pysyn edelleen kannassani. Itse en silti ole lokeroinnin ystävä, eikä mun mielestä kenenkään velvollisuus ole tulla kaapista ulos. Pointti oli se, että se moni ei ole pohtinut (syitä on useita) elämänsä aikana seksuaalisuuttaan sen enempää, koska he ovat toteuttaneet yhteiskunnassa vallalla olevaa heteronormatiivista mallia. Sä vedät nyt mutkat vähän suoriksi, mut ehket kestä muiden mielipiteitä, koska ne saattaa osua liian oikeaan.
No tää on kyllä totta myös

Oh, sinä vanha kunnon! Nyt on taas *veitsenterävää* psykologista profilointia tarjolla kahen lauseen läpistä.

Yhteistyössä