V
vierailija
Vieras
Hiljaa siinä ja hypiHyi hitto mitä mummojen mussutusta. Tää kuulostaa karmivalta vaikka nimet on vaihdettu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hiljaa siinä ja hypiHyi hitto mitä mummojen mussutusta. Tää kuulostaa karmivalta vaikka nimet on vaihdettu.
Uteliaisuuttani sivullisena kysyn, että mikä tekee tuosta kommentoimastasi tekstistä trollauksen. Trollauksen määritelmä: "Trollaus tarkoittaa tahallista ja provosoivaa häiriköintiä internetissä, jonka tarkoituksena on ärsyttää muita, herättää voimakkaita tunteita tai pilata asiallinen keskustelu."Se KK ja Alex trollaus oli musta parempi kuin tää sun. Siinä oli sentään yritystä, kun yritettiin yhdistää kaksi kaunista ihmistä. Tämä sun teksti taas on lähinnä pelkkää paasausta.
No nyt! Vaikka niin se taitaa vähän olla.Bojan taas ois.![]()
Kun käytät tekoälyä trollauksen tekemiseen tai jos kuvittelet tekoälyn olevan oikeassa, niin sen väitteistä 1/3 tai jopa puolet saattaa osua oikeaan.Ei tuo välttämättä oo trollausta. Tiktok haastattelussa C sanoo antaneensa J:lle vaatteita
Tässä vastaus uudestaan: Kun käytät tekoälyä trollauksen tekemiseen tai jos kuvittelet tekoälyn olevan oikeassa, niin sen väitteistä 1/3 tai jopa puolet saattaa osua oikeaan. Ei mulla muuta, koska en jaksa ottaa kantaa sun absurdeihin olettamuksiin, jotka jo itsessään tekevät kommentistasi trollauksen.Uteliaisuuttani sivullisena kysyn, että mikä tekee tuosta kommentoimastasi tekstistä trollauksen. Trollauksen määritelmä: "Trollaus tarkoittaa tahallista ja provosoivaa häiriköintiä internetissä, jonka tarkoituksena on ärsyttää muita, herättää voimakkaita tunteita tai pilata asiallinen keskustelu."
Ei tuo teksti ollut provosoivaa häiriköintiä vaan ihan asiallinen teksti - joskin kai virheellinen, jos oikein ymmärsin. Jos se ärsytti sinua, herätti voimakkaita tunteita tai mielestäsi pilasi asiallisen keskustelun, niin aika helpolla hermostut.
Ei pysty. Pakko ottaa kantaa tollasen saastan levittämiseen, jotain rajaa nyt.Hiljaa siinä ja hypi
Mikä tuossa sitten oli virheellistä? Ymmärtääkseni se, että Joost olisi tavannut Cledoksen joka kerta Suomessa ollessaan, oli virheellistä tietoa. Entä muut? Olen nähnyt haastattelun, jossa Cledos kertoo antaneensa Vainin vaatteita Joostille.Kun käytät tekoälyä trollauksen tekemiseen tai jos kuvittelet tekoälyn olevan oikeassa, niin sen väitteistä 1/3 tai jopa puolet saattaa osua oikeaan.
En käyttänyt enkä ole se, joka teki alkuperäisen postauksen. Lähinnä yritin kysyä, miksi se on mielestäsi tahallista trollausta. Jos se on tekoälyllä tehty (se alkuperäinen), niin kerro ihmeessä ne kohdat, jotka on virheellisiä.Tässä vastaus uudestaan: Kun käytät tekoälyä trollauksen tekemiseen tai jos kuvittelet tekoälyn olevan oikeassa, niin sen väitteistä 1/3 tai jopa puolet saattaa osua oikeaan. Ei mulla muuta, koska en jaksa ottaa kantaa sun absurdeihin olettamuksiin, jotka jo itsessään tekevät kommentistasi trollauksen.
Onhan se keskustelun sabotoimisista ja todennäköisesti tarkoituksellisesti tehty, jos tuo tänne perättömiä väitteitä. -eriUteliaisuuttani sivullisena kysyn, että mikä tekee tuosta kommentoimastasi tekstistä trollauksen. Trollauksen määritelmä: "Trollaus tarkoittaa tahallista ja provosoivaa häiriköintiä internetissä, jonka tarkoituksena on ärsyttää muita, herättää voimakkaita tunteita tai pilata asiallinen keskustelu."
Ei tuo teksti ollut provosoivaa häiriköintiä vaan ihan asiallinen teksti - joskin kai virheellinen, jos oikein ymmärsin. Jos se ärsytti sinua, herätti voimakkaita tunteita tai mielestäsi pilasi asiallisen keskustelun, niin aika helpolla hermostut.
Tässä ihan sun oma kirjoittamasi teksti, mikä on trollausta. ”Ei tuo teksti ollut provosoivaa häiriköintiä vaan ihan asiallinen teksti - joskin kai virheellinen, jos oikein ymmärsin. Jos se ärsytti sinua, herätti voimakkaita tunteita tai mielestäsi pilasi asiallisen keskustelun, niin aika helpolla hermostut.” Viimeinen lauseesi paljastaa sen, että tarkoituksesi on haastaa riitaa tai provosoida toista. Turha siis alkaa vääntää sun kanssa asioista, koska tarkoitusperäsi on aika selvät.En käyttänyt enkä ole se, joka teki alkuperäisen postauksen. Lähinnä yritin kysyä, miksi se on mielestäsi tahallista trollausta. Jos se on tekoälyllä tehty (se alkuperäinen), niin kerro ihmeessä ne kohdat, jotka on virheellisiä.
Miksi sä muilta kysyt, kun vastasit jo itse omaan kysymykseesi.Mikä tuossa sitten oli virheellistä? Ymmärtääkseni se, että Joost olisi tavannut Cledoksen joka kerta Suomessa ollessaan, oli virheellistä tietoa. Entä muut? Olen nähnyt haastattelun, jossa Cledos kertoo antaneensa Vainin vaatteita Joostille.
ApuaEn käyttänyt enkä ole se, joka teki alkuperäisen postauksen. Lähinnä yritin kysyä, miksi se on mielestäsi tahallista trollausta. Jos se on tekoälyllä tehty (se alkuperäinen), niin kerro ihmeessä ne kohdat, jotka on virheellisiä.
Huono ja AI:lla tehty. So what?Uteliaisuuttani sivullisena kysyn, että mikä tekee tuosta kommentoimastasi tekstistä trollauksen. Trollauksen määritelmä: "Trollaus tarkoittaa tahallista ja provosoivaa häiriköintiä internetissä, jonka tarkoituksena on ärsyttää muita, herättää voimakkaita tunteita tai pilata asiallinen keskustelu."
Mielipide on eri asia kuin fakta. Tekstistä lähtee uskottavuus, jos osa tiedoista on täysin virheellistä.Anteeksi, en tiennyt, että täällä ei saa esittää mielipiteitä. Olen sen alkuperäisen tekstin kanssa samaa mieltä, että Cledos on antanut Joostille Vainin vaatteita, ei K. Jos se tekee minusta trollin, niin sitten olen sellainen. Luulin tosin että täällä saa esittää eriäviä mielipiteitä, mutta olin ilmeisesti väärässä. On vain yksi totuus ja se on sinun.
Apua mitä uhriutumista.Anteeksi, en tiennyt, että täällä ei saa esittää mielipiteitä. Olen sen alkuperäisen tekstin kanssa samaa mieltä, että Cledos on antanut Joostille Vainin vaatteita, ei K. Jos se tekee minusta trollin, niin sitten olen sellainen. Luulin tosin että täällä saa esittää eriäviä mielipiteitä, mutta olin ilmeisesti väärässä. On vain yksi totuus ja se on sinun.
Missä se cledosin haastis on jossa on maininnut Joostin?
Missä se cledosin haastis on jossa on maininnut Joostin?
Ainakin yksi on tuotu tänne muutama sivu sitten.Missä se cledosin haastis on jossa on maininnut Joostin?
Inhoan näitä laiskoja väitteitä, joilla torpataan jonkun kommentti. Mistä näet, että se on AI:lla tehty? Mikä siinä on sellaista, että sen tunnistaa?Huono ja AI:lla tehty. So what?