V
vierailija
Vieras
Riidat vai trollausta?Olihan tuolla aiemmilla sivuilla isot riidat siitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Riidat vai trollausta?Olihan tuolla aiemmilla sivuilla isot riidat siitä.
Ehkä hän tietää. Ei kaikki ole niin tietämättömiä kuin sinä.En minäkään tiedä ketä Markoa tarkoitetaan? Baby lasagna ainakin naimisissa. Sitä paitsi ei kirjoittaja voi kaikkien seksuaalisuutta tietää niinkuin väitti.
Ei todellakaan tiedä, jos nämä henkilöt ei ole kertoneet et ovat heteroita.Ehkä hän tietää. Ei kaikki ole niin tietämättömiä kuin sinä.
Höpö höpö.Cledos on epäkiinnostavin hahmo tässä saagassa.
Cledos on epäkiinnostavin hahmo tässä saagassa.
Meillä on oikein haaskaa aikaa täällä! T. IDÄN SHIPPIEMÄNTÄVieläkö täällä harhaiset haaskaa aikaansa ja haaveilee homosteluista?
Totta, ei se kuulu saagaan. Olet oikeassaHöpö höpö.
Ai mun naapuri. Se on kyllä hetero vaikka ryyppääkin ja majailee kaikki aikansa toisen miehen kanssa. Se on kuulemma bro, sanoi.Miten niin? Heteroita ovat kaikki paitsi tämä Alex ja Marko.
Hei nyt tuli universumilta vahva tuki. Bojan postasi puoli tuntia sitten hevosen takaa viestin ja pst pst...C:n sukunimi on.....tadaa! TÄSSÄ on se.Cledos ja Bojan vois olla perfect match.
No minä en ajattele noin vihamielisesti että.Totta, ei se kuulu saagaan. Olet oikeassa
Aidolta loukkaantumiselta se vaikutti.Riidat vai trollausta?![]()
Kyllä. Jos vaikka vertaillaan noiden ympäristövaikutuksia, frisbeegolf on huomattavasti ympäristöystävällisempi laji.Höh. Hyvä laji on. Paljon parempi kuin GOLF.
Häiritsevää ku joku on juttujen perusteella 12-vuotias oppimishäiriöinen poika, ja sit sillä on "ukko".Voi ei, Käärijä pelaa frisbeegolfia. Mun ukkokin pelaa ja se on kamala beetamiesten laji.![]()
Vammaisten *korien* piti sanomanKaikki puistopuut kaadetaan niiden vammaisten tieltä ja ohikulkijat on alituisessa vaarassa saada lautasen päähänsä.
Ei ole. T.eriAhaa aitoko se siellä, ku "vammaisia" taas kaikkialla.
Entä frisbeegolffaava nainen?Voi ei, Käärijä pelaa frisbeegolfia. Mun ukkokin pelaa ja se on kamala beetamiesten laji.![]()