k*päinen mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja univelat ulosotossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan ekana: miks hitossa mies nukkuu YKSIN leveässä sängyssä ja sun pitää ahtautua vauvan kanssa KAHDESTAAN kapeaan sänkyyn!? :o Nyt potkaset sen äijäs nukkumaan häiriöttä ne unensa siihen kapeaan sänkyyn. Sanoohan sen järkikin että helpompi sen on siinä yksin nukkua.

Muihin kohtiin en ota mielipidettä, mun mies ei oo auttanu tuonkaan vertaa joskus ennenmuinoin. (nyt auttaa, kiitos siitä. :heart: )

Teidän systeemissä ei ole mitään järkeä, kaikki lapsia myöten stressaantuneita.
Mies takaisin töihin, isommat lapset vaikka osa-aikaisesti päiväkotiin/perhepäivähoi-
tajalle, että saat hiukan päivisin levätä. Vaihtoehtoja on monia, nyt sun pitää itse
päättää mikä on tärkeintä, ei kukaan jaksa pitkiä aikoja huonoilla unilla.

Jotenkin vaikuttaa ettei ole teidän perheessä ole aivan palikat kohdillaan. Minunkin matikan mukaan sulla on monta tuntia nukkuma-aikaa, vaikkakin vauvasta johtuen varmasti pätkittäistä. Se miksi tuo uni ei sulle riitä onkin sitten toinen juttu. Ettet olisi vähän masentunut?

Koittakaahan jutella ilman kiroilua ja haukkumista ihan hyvässä hengessä tilanteestanne. Jos teillä ei kahdestaankaan ole samaan hiileen puhaltaen voimavaroja ratkaista ongelmianne, niin kipin kapin apua pyytämään. Ota asia aluksi esiin vaikka neuvolassa.

Ja hei. Toista et voi muuttaa. Katsopa ensin kunnolla peiliin ja kysy sitten siltä rakkaalta mieheltäsi ja lastesi isältä, että mitä kuuluu ja kuinkas jakselet. Kehu vähän ja kerro että rakastat. Voin luvata että saat sillä aikaan paljon enemmän hyvää kuin tuolla marttyyrikruunusi kiillottamisella :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Ihan ekana: miks hitossa mies nukkuu YKSIN leveässä sängyssä ja sun pitää ahtautua vauvan kanssa KAHDESTAAN kapeaan sänkyyn!? :o Nyt potkaset sen äijäs nukkumaan häiriöttä ne unensa siihen kapeaan sänkyyn. Sanoohan sen järkikin että helpompi sen on siinä yksin nukkua.

Muihin kohtiin en ota mielipidettä, mun mies ei oo auttanu tuonkaan vertaa joskus ennenmuinoin. (nyt auttaa, kiitos siitä. :heart: )

Peesi!! Tämä mullakin tuli eka mieleen..

Yhteistyössä