K18 Mitä ajattelisitte/tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RouvaK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RouvaK

Vieras
Roskapussin päällä oli tänään talouspaperimytty ja meinasin laittaa sen biojätteeseen, kun huomasin että siihen oli kääritty jotain. Tuo joku oli käytetty kortsu. En usko, että mieheni on pettänyt minua, mutten pidä sitä mahdottomanakaan. Juttelin asiasta ystäväni kanssa, ja hän arveli, että mies olisi käyttänyt kortsua itsensä kanssa.. Mies ei myönnä pettämistä, muttei anna mitään selitystäkään. Mitä minun tulisi ajatella? Otanko eron vai odotanko, miten tilanne kehittyy?

en kuitenkaan ottaisi eroa tuon takia, liekkö mahdollistakaan. Jos ei muite merkkejä mies on todennäköisesti käyttänyt sitä itsensä kanssa, siistimpää puuhaa varsinkin kun vaimo nuuskii

Ei nyt erota vielä kannata jos on tähän asti mennyt ihan ok. Selitystä vaan vaatimaan, kyllä sen täytyy putkahtaa ilmoille jossain vaiheessa tavalla tai toisella kun vaan tarpeeksi hiillostat. Ja selitys on kyllä löydyttävä, ite en ainakaan vastaavassa tilanteessa saisi mielenrauhaa ennen ku tietäsin totuuden. Toivottavasti saatte asian selvitettyä.

Sanot että tämä syö teidän välisen luottamuksen ja että asia on selvitettävä ennen kuin voitte jatkaa. Mutta olisi aika tyhmää häneltä, jos olisi pettänyt, jättää kortsu asiihen kassin päälle.

Toivon itsekin, että saataisiin asia selvitettyä. Meillä (etenkin minulle) ollut tosi raskasta. Seksihalut kateissa johtuen masennuksesta (seksiä on, muttei ilmeisesti riittävästi). Mies on töissä, joten asiaa vaikea nyt selvittää. Soitin kyllä, sanoi vaan että se on joku vanha kortsu! Kuinka tyhmänä se mua pitää. Lähiaikoina käytettyhän tuo oli ja sit siellä oli myös kääre ja parasta ennen v. 2013.

Hyviä neuvoja, lisää kaivataan! Mitä teen, jos mies ei suostu asiasta puhumaan, kuten puhelinkeskustelun perusteella tuli ilmi? Ollaan oltu reilut 6v yhdessä, enkä ole ollut ainakaan tietoinen, että käyttäisi kortsuja. En tosin ole koskaan roskista tonkinut, nytkin huomasin tuon ihan sattumalta, kun oli siinä päällimmäisenä ja olen innokas lajittelemaan. Ajattelin vaan eka, että nyt on mennyt biojätettä väärään paikkaan. Yök.

Olin tänään päivän poissa ja mies yksin kotona. Kyllähän sitä väistämättä herää ajatus, että jos sillä oli joku "hoito" täällä sillä aikaa käymässä. Sen piti viedä roskis itse ennen töihin lähtöä, mutta unohti sen kiireessä eteiseen...

Jos teillä ei lapsia ole, niin luulisin että on käyttänyt kortsun itekseen. Tuskin se teijän kotiin on ketään muijaa tuonut, eiköhän ois pettänyt jossain muualla!

Sen kyllä sanon, että jos mies olisi pettänyt/pettäisi mua kaikkien rankkojen asioiden jälkeen, joita olen tässä lähiaikoina kokenut (lapsettomuus, työttömyys jne.), niin siinä ei kyllä kunnian kukko laulaisi!

Kai nyt olisi miehen fiksua tunnustaa, jos on käteen vetänyt kortsun kanssa. Vaikka hävettäiskin jostain syystä, niin pienempi paha se on, kuin antaa toisen kuvitella ties mitä pettämisiä

Missä pettäminen yleensä sitten tapahtuu? Luulin, että siinäkin pätee "meille vai teille" eli jonkun kotona sekin tehdään. Voi molemmatkin olla varattuja, niin ei ole mahdollista mennä sen sinkun kämpille puuhiin...

Niin. Voihan se olla, että on itsekseen käyttänyt. Musta tuntuu vain oudolta, että siihen asiaan tarvii korsuja. Onkohan tuo yleistäkin hommaa? Se on ostanut ne kortsut mun tietämättä ja säilyttää niitä jossain, josta en niitä löydä. Eikö se ole kenestäkään muusta outoa? Mies tietää itse mun hieromasauvasta, joten miksi sen pitäisi tuollaista asiaa salailla? En ymmärrä en...

mun mies ainakin kerran masturboi kortsuun. syytä en muista (olisko ollut ettei sotke?) enkä edes epäillyt pettämistä koska en löytänyt kortsua vaan kertoi asiasta mulle itse. enkä olis varmaan epäillyt muutenkaan, mahdoton ajatus että sellaista tekis, saati meidän kotona jossa olen melkein aina itse paikalla.

Mä luulen myös, että mies on nyt kyllä puuhastellut itsekseen. Sitä varmaan tympäisee, että löysit sen mytyn, eikä se halua puhua asiasta mitään. Ehkä vähän hävettääkin. Anna olla koko asian. Ei tunnu hyvältä tämä juttu jostain syystä. Mutta en usko, että miehesi on pettänyt. Jos olisi, niin se olisi kyllä ollut tarkka sen kortsunkin kanssa.

Yhteistyössä