K18 Mitä ajattelisitte/tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RouvaK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei haloo! Pettää? Kuka pettävä jättäisi "todistusaineiston" näkyville? Eikös se olisi hiukan liian läpinäkyvää. Kyllä teillä mielikuvitus laukkaa vähän turhan lujaa vauhtia!
Ja kyllä meillä kysäisisin vain, että mitäs on touhuttu, mutta siihen se jäisi. Maailmassa on suurempiakin asioita kuin käytetty kortsu roskiksessa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei haloo! Pettää? Kuka pettävä jättäisi "todistusaineiston" näkyville? Eikös se olisi hiukan liian läpinäkyvää. Kyllä teillä mielikuvitus laukkaa vähän turhan lujaa vauhtia!
Ja kyllä meillä kysäisisin vain, että mitäs on touhuttu, mutta siihen se jäisi. Maailmassa on suurempiakin asioita kuin käytetty kortsu roskiksessa!

Et sitten lukenu koko ketjua? Todistusaineisto oli pakattu 15 talouspaperin sisään ja mies vie aina itse roskat, nyt oli unohtanut pussin eteiseen. Eli selkeästi oli yrittänyt piilotella sitä kumia.

Kerran huomasin vanhempieni luona laatikoita tonkiessa laatikon täynnä kortonkeja ja liukkaria ja muuta mukavaa mitä en olisi halunnut löytää. Minä sitten äidiltäni kysyin, että mitä ihmettä ei kai se häntä petä ja selvisi että petipuuhien loputtua käyttää massaamiseen kondomeja jotta paikat eivät sotkeennut. Yöks.. Mutta opinpahan tonkimaan vain oman kotini laatikoita, heh..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sen kyllä sanon, että jos mies olisi pettänyt/pettäisi mua kaikkien rankkojen asioiden jälkeen, joita olen tässä lähiaikoina kokenut (lapsettomuus, työttömyys jne.), niin siinä ei kyllä kunnian kukko laulaisi!

Tämä viesti pisti silmään.
:whistle:

Kerran huomasin vanhempieni luona laatikoita tonkiessa laatikon täynnä kortonkeja ja liukkaria ja muuta mukavaa mitä en olisi halunnut löytää. Minä sitten äidiltäni kysyin, että mitä ihmettä ei kai se häntä petä ja selvisi että petipuuhien loputtua käyttää massaamiseen kondomeja jotta paikat eivät sotkeennut. Yöks.. Mutta opinpahan tonkimaan vain oman kotini laatikoita, heh..

massaamiseen?? mitä se tarkoittaa?

ap,onko uutta tapahtunut asian suhteen?

mun exmies olis sellanen et ei normaali lika ynm haitannu mut oli yli steriili seksin kanssa.ei siis pystyny harrastaan sponttaania seksiä ilman että oli heti peseytymisen mahdollisuus,ei saanu olla lakanoillakaan(meni aina vaihtoon).
eli joillakin saattaa olla oman siemennesteensä+p.hajun kanssa tollanen pakkomielle...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
massaamiseen?? mitä se tarkoittaa?
Massaamiseen??? Kuulostaa remontoinnilta...

meillä kans hävinny joskus kortsui ku olen ollu pois ja tietty se pahin tulee mieleen eka mut en usko et pettäis ja luulenki et meillä mies käyttää kortsua ku ite hoitaa hommat yksin ollessaan,olenki joskus kysyny et mites on et ku kortsui hävinny mut ei se taida kehdata ees myöntää sitä et käyttää ku itesekseen hommailee...vaikka luulis et ennemmi myöntää sen ku et et pettäis.No mies on kyllä aika siisti kaveri muutenki et hyvä vaan et käyttää kortsua ettei nesteet oo pitkin seiniä.

Yhteistyössä