K18 Mitä ajattelisitte/tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RouvaK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onhan tossa sekin mahdollisuus, et mies käyttää kortsua vaimon hieromasauvan kanssa kun työntelee sitä anaaliinsa... Mutta pettäminen on kyllä mun mielestä todennäköisin vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miehellä on puhelin aina pois päältä, kun se nukkuu. Enkä tiedä koodia. Ei taida koskaan jättää puhelinta "valvomatta". Sitten sille on kyllä tullut viestejä, eikä ole sanonut keneltä. Esim. eilen kun sovittelin kaupassa vaatteita, niin mies tekstaili siinä ulkopuolella. Eikä halunnut kertoa, kenen kanssa. No, jos se pettää, niin hommaan oman asunnon ja se on sit siinä. Harmi, että olen työtön, mutta kaipa mä jostain jonkun halvan kämpän löydän. Mun on kyllä aika vaikea elää yksin (olin 5v enemmän tai vähemmän sinkku), eikä se sopinut mulle. Mutta, eiköhän ne voimat jostain löydy.

anteeksi,mutta mun mielestä ei tarvitsekaan kertoa kelle milloinkin tekstaa.mä ainakin oletan aina että mies tekstaa kavereilleen,tutuilleen.. ei mulla käy pieneen mieleenkäään että tarvisi aina mule kertoa kelle milloinkin tekstailee. kyllä jotakin yksityisyyttä pitää olla vaikka yhdessä ollaankaan ja luottoa puolin ja toisin pitää olla.eri asia jos on oikeesti syytä epäillä jotakin pettämistä tms.

neuvoisin että otat nyt rauhallisesti etkä ajattele heti pahinta. kesksutele miehesi kansssa asia halki,kamalaa olla epätietoisuudesssa.
ja voihan että on laihduittanyt ihan vaan terveyttään ajatellen ja haluaa pitää huolta itsestään. ei sen tarvitse tarkoittaa sen kummempaa.

opi arvostamaan enemmän itseäsi,kelpaat varmasti miehellesi juuri tuollaisena:) tiedän kyllä että masentuneena on kovin herkkänä ja ei osaa välttämättä ajatella ihan selkeästi

toiv. asia selviää hyvinpäin! voimia!

että miehesi on käyttänyt sitä ihan itsensä kanssa, mutta ei kuitenkaan kehtaa sitä myöntää... Ei kai kukaan niin tyhmä ole, että laittaisi kotiroskikseen kortsun, jota olisi käyttänyt jonkun vieraan ihmisen kanssa?? Vai :O
Mies varmaan kärsii puutteesta, mutta ei halua loukata sinua puhumalla siitä tai myöntämällä itsetyydytystä. Pettämiseen en todellakaan usko, vaikkein teitä tunnekkaan...

Yhteistyössä