Kaakonkulman odottajat kesällä 2009

kujakatit, kiitti huomiosta..Olen aina työpäivän tiimellyksissä tehnyt noita niin ajatus on jossain ihan muualla. Oottelen täällä jo kovasti tulevaa LOMAA! Koitetaas lisäillä synnärit ja korjailla virheet... :D

Huom: Työpaikan kone ei suostu nyt yhteistyöhön mitenkään niin muuttelenpa kotosalla tuota listaa. Laittakaas niitä synnäreitä tulemaan! :flower:

Miulle kans saa laittaa synnäriks EKKS ja tosiaan kiinnostaa, miten hienot tilat siellä oottaa. Työ, jotka ekana sinne pääsette, tulkaa ihmees kertomaan, mitä olis luvassa :D . Olisvat saaneet tehdä sille vuodeosastollekkii jotai...

Mulle saa myös lisätä KOKS. Täällä väsymys yltyy vaan, työpäivät on muka yhtäkkiä niin käsittämättömän rankkoja, et ihan puhki ku kotii pääsee.. Mitää muuta ei muka jaksais tehä, joku siivooja ja ruuanlaittaja tänne kotii ois ihan kiva.. :p

Meil on EKKS tutustuminen 9.6., et saa nähä millasta on. Tosin ei vertailukohtaa oo, ku vasta eka tulossa. Neuvolas täti ainaki sanonu, et äidit on kehunu. Tiedä sitte.

Ainii lisäys vielä, että amme saattaa nyt kuulemma löytyä sieltä ja joku uus synnytystuoli(!?) kait koekäytössä jonkun aikaa. Perhevalmennuksessa kuultua.. vahvistusta sitte varmaa parin viikon päästä ellei jollain muulla tietoo.

Ihanaa ku joillai vast raskaus alussa, jotenki se oli mul ainaki sellast jännää aikaa ku kaikki uutta ja olotiloja kuulosteli koko ajan :heart:

Missäs vaiheessa sinne synnärille vois päästä tutustumaan? Tuli vaan mieleen, että jos käviskin tässä neljännessä raskaudessa eka sen tutustumiskierroksen.. Ois niin kiva nähdä sen uuden synnärin tilat ja mahdollisuudet.

Saatii neuvolasta numero mihin pitää soittaa EKKS tutustumista varten. Raskausviikkoja pitää olla vähintää 34 ja viikkoa ennen piti varata. Meki yritettii ens viikkoa, mut oli jo täynnä. Ainaki kesäkuun loppuun asti ne tutustumiset on tiistaisin ja tähän liitty myös se synnytysvalmennus vai mitälie. Kantsii Heili neuvolasta kysellä =) Siihe numeroon soitettii keskiviikkosin, saattaaha se muutenki olla toiminnassa, ni voin toki pistää sen puhelinnumeronki.

Olipas sekavaa, päikkäreiltä heräsin B)

No höh, miksei ne niille vuodeosastoille mitään oo tehnyt?!? Minulla oli mielikuva että koko osasto laitettiin uusiin? Vahvistakaa pikimmiten suuntaan tai toiseen kun pääsette käymään, minä menen sitten joskus joulukuussa vasta!
Mutta ei oikeasti paljon lämmitä jos synnytyspuoli vaan on uusissa, ei siellä kuitenkaan ollut tarkoitus kovin montaa tuntia viettää :p

Moikka moi kaikille.

Ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin!
Siellä se masukki liikkui ja sydän äänet kuului!
Ensin ultrasi päältä ja näkyi siintäkin hyvin, sitten alakautta tarkemmin, oli kyllä ihana kätilö koksissa tekemässä, tosi huolella otti kuvia (6kpl!!) ja selitti kokoajan mitä näkyy ja mitä tekee!
Pituutta masukilla oli 3,4cm ja niskaturvotus vain 0,4!
Raskauden kesto on se mikä mun omien laskujen mukaan ei 10+2 kun neuvolan mukaan oli 11+3. Kuulemma kaikki näkyi silti niin hyvin ettei tartte tota ultraa tehä uuestaa. Toisaalta sitten ois kyllä päässyt yhteen ylimääräseen, mutta hyvä näin! ihanaa ku saa vähän mielen rauhaa!
Täällä mennää pää pilvissä! Ainii ottivat samalla labrassa sen verikokeen ja meinasin pyörtyy ku rupes huippaamaan.

jenninho+masukas 10+2

ainii huomenna laitan kuvia kunhan saan koneelle laitettuu, ei viitti töissä ruveta skannailee.
Joo ja miehen mielestä masukki näytti yhessä kuvassa ihan pikku alieniltä.
Mut ihanan hempee oli mieskii, taitaa nyt pystyä hänkin iloitsemaa kunnolla ku näki ja kuuli pienen.

:D EKKS jossain joulukuussa.. :xmas: virallinen la 14.12.09

ja mikä pikakka se nykynen äpoli on.. samlla käytävä suoralla aikuispsykiatrisen kanssa.. :whistle: ..

siis tarpeellinen sekin osasto on.. :ashamed: .. joillekkin..

nt ultrasta justiin tulin.. kaikki ok ja taitaa tulla linssilude :laugh: kun koko ajan oli kasvot "kameraan " päin.. :heart:

ja synnäristä ja osastosta ei muuta toivetta kuin että suihkut ois lämpimiä.. :wave:

Hej!
Onko ruokolahtelainen tätä kastia? :)

Eli olen 26 v (vielä 2,5 viikkoa kunnes vanhenen...) esikoisen odottaja Ruokolahdelta. LA on 10.8. ja sairaala siis EKKS.
Raskaus mennyt hyvin ja tänään neuvolaan taas. Eipä täs muuta, kesä lomaillessa ja beibeä odotellessa!

OnSiisKevät ja beibe 30+3 (en ole ihan varma viikoista, oon mennyt sekaisin :D)

Yhteistyössä