kaalimato

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
Ostettiin kaalimato piristämään seksielämää noin 3 vuotta sitten. Epäilemättä on mennyt pattereita muutama tusina, mutten ole miehenä päässyt ""kimppakivaan"" mukaan. Piti kuulemma ensin vähän harjoitella ja sen jälkeen kuulemma hävettää jos minä näen.

Seksiä (yhdyntöjä) väillämme kyllä on, mutta mollemminpuoleinen tyydytys tuntuu olevan tabu. Tyttöystäväni kyllä tulee kun teen sen suulla, mutta sekin tapantuu noin kolmen kuukauden välien - jos silloinkaan (voin kertoa,että olen miehenä turhautunut tilanteeseen).

Haluaisin luonnollisesti tyydyttää naiseni aina kun harrastamme seksiä. Minulla on kuitenkin tunne, etten saa siihen tilaisuutta koska seksi on hyvin suorituskeskeistä. (Hän ei ole koskaan saanut orgasmia yhdynnän aikana.)

Jos pariskunnilla on hyviä vinkkejä vastaavien tilanteiden purkamiseksi tai neuvoja miten pääsisimme tyydyttävämpään tilanteeseen niin olisin neuvoista todella kiitollinen.

Jos neuvo on, että puhukaa asioista niin kertokaan miten sen voisi aloittaa rakentavaan sävyyn. Olen mielestäni kaikkeni yrittänyt, mutta aina vastaus on jota-kuinkin ""enkö-minä-tyydytä-sinua"" ja siitä on keskustelua hyvin vaikea jatkaa. Nimittäin mistään tuoreesta tapauksesta ei ole kysymys.