Kädet tärisee...voisko olla...okei en usko vielä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
kyllä se plussa on ,onnea :heart: :heart: ite testasin eilen samanlaisella...

onnea sinullekkin =)

kiitos en ikinä ois uskonu että negasta niin onnellinen oon :D

ai se oli nega

oli onneksi juu, mulla on kierukka mut mulle "normaaleita" raskausoireita on ajottain... johtunee kai sitten kierukasta

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
mutta voiko toi silti olla totta kun mun kiertopäivä on nyt 61 ja joskus kiertopäivillä 45-50 testasin negan.....????????!!!???!??

Voi! Alussa voi olla niin vähän raskaushormonia et ei reagoi testi, eli oot ollu raskaana mut ei vielä näkyny testissä. Joillakin ei näy testissä vaikka ois 3 kuulla. Eri ihmisillä erittyy eri tavalla sitä hormonia.

Onnea.

mutta voiko toi silti olla totta kun mun kiertopäivä on nyt 61 ja joskus kiertopäivillä 45-50 testasin negan.....????????!!!???!??

Nega tulokset, vaikka onkin raskaana johtuu siitä, että veressä on vähemmän kuin testin herkkyys hcg:tä. Kyllä tuo on selvä plussa. Onnea teille. Ja onnea 3-vuotiaalle, kivan lahjan saa hän, vaikka vähän myöhässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:

Voi! Alussa voi olla niin vähän raskaushormonia et ei reagoi testi, eli oot ollu raskaana mut ei vielä näkyny testissä. Joillakin ei näy testissä vaikka ois 3 kuulla. Eri ihmisillä erittyy eri tavalla sitä hormonia.

Onnea.

Mun siskolla erittyi niin vähän raskaushormonia, että oli viimeisillään raskaana, kun vielä huvikseen testasi, negaa näytti silloinkin, vaikka oli jo lähtöviivoilla synnytykseen...
Ja onnea aplle!

kiitokset kaikille!!!

jotenki vaan en osaa suhtautua tähän positiivisesti kun ne hurjat 2 plussaa mitkä olen aiemmin saanut testiin niin on tullu heti kun menkkojen piti alkaa ja todella vahvana...

ja tietty se viime vuoden keskenmeno jyskyttää takaraivossa...

kiitokset kaikille!!!

jotenki vaan en osaa suhtautua tähän positiivisesti kun ne hurjat 2 plussaa mitkä olen aiemmin saanut testiin niin on tullu heti kun menkkojen piti alkaa ja todella vahvana...

ja tietty se viime vuoden keskenmeno jyskyttää takaraivossa...

kaikki menee hyvin, usko pois :heart:

kyyneleet valuu....en usko tätä todeksi...oisko se vihdoin ja viimein olla totta...eli yks poika ennestää syntyi 10/04 ja siitä lähtien yritetty toista ja vuos sitten tuli keskenmeno ja juuri tänään kun tuo poika täyttää 3 niin saisin muka plussan....

:hug: :D ihanaa. kauheasti onnea

ja piti sanomani että kun mulla oli eilen synttärit ja kerroin että paras lahjani oli ompelukone mutta jos tämä myöhästynyt synttärilahja on totta niiin tätä ei kyllä korvaa mikään muu lahja!!!!

Onnea :heart: Mulla oli viimeksi samoin. Edellispäivänä oli nega ja seuraavana päivänä haalea plussa ja sitä seuraavana jo selkeämpi =)

Onnea, plussahan tuo =) :flower: Sulla saattaa vaan plussa näkyä myöhään, tai sitten on ollut myöhäinen ovulaatio. Tai sitten jostain syystä on jäänyt yhdet menkat vaan välistä, nythän sulla olisi "normaalit" päivät plussata jos olisi ollut yhdet menkat välissä... ekassa ultrassa se sitten selviää. =)

kyyneleet valuu....en usko tätä todeksi...oisko se vihdoin ja viimein olla totta...eli yks poika ennestää syntyi 10/04 ja siitä lähtien yritetty toista ja vuos sitten tuli keskenmeno ja juuri tänään kun tuo poika täyttää 3 niin saisin muka plussan....
Hui, meni ihan kylmät väreet... Hieno homma! Onnea vielä (onnittelin jo aiemmin, mutta en lukenu sillon tätä ) kerran! Kyl se niin selvä plussa on ku vaan olla ja voi! :heart: :hug: :D

Yhteistyössä