A
Adalia...
Vieras
Olin avoliitossa miehen kanssa 9 vuotta joka oli tuurijuoppo ja hänen juomislupauksensa eivät pitäneet ja vihdoin kypsyin niihin ja lähdin. Rakastan häntä valtavasti ja suhde olisi mahtava ilman alkoholia ja tyhjiä lupauksia. Muutin pois 9-vuoden jälkeen ja rakastuin mieheen joka eri luonteinen kuin em. mies eli rakastan häntä mutta hän on ns. vakavampimielisempi ja tempperamenttisempi kuin mies jonka kanssa olen ollut 9 vuotta avoliitossa. Palasin kahden kuukauden jälkeen ensimmäiseen suhteeseen ja mies antoi anteeksi vaikka menin heti uuteen suhteeseen hänen jälkeensä koska ymmärsi, että olen kärsinyt hänen juomisestaaan. Nyt tämä mies jonka luota lähdin, asuimme 3 viikkoa yhdessä niin toivoo ja odottelee että nykyinen mieheni alkaisi juomaan ja hän saisi elämänsä rakkauden eli minut takaisin. En tiedä mitä tekisin kun rakastan valtavasti molempia ja en voi olla erossa kummastakaan ja kumpikin vakuuttaa rakkauttaan ja mies johon rakastuin eron jälkeen ettei ole ikinä rakastanut ketään näin paljon vaikka ikää yli 40 ja pitkiäkin naissuhteita. Nykyinen avopuolisoni jonka kanssa olen ollut yli 9 vuotta on suuri rakkauteni, mutta pelkään koko ajan että hän alkaa taas juomaan ja se osasyy miksi en osaa sitoutua häneen. Hän kyllä kertoo saaneensa elämänsä opetuksen ja shokin kun lähdin jota en ole tehnyt ikinä. Mitä tekisitte. Toivon että saan asiallisia vastauksia kaikilta ja enkä epäasiallisia nimityksiä
kiitos....