Kai mä sitten olen vaan ruma ihminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruma ihminen?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruma ihminen?!

Vieras
heti kun mies näkee mun kuvan ni yhteydenoito loppuu siihen,ihan ku seinään. Jossain välissä jo rupesin miettimään et en mä mikään ruma ole kun en ees mielestäni mikään läskikään ole mutta ei..näköjään nykysin ei mikään muu ei enää merkkaa ku pärstäkerroin,surullista:(

Voiko olla niin et maailmassa oli yks mies joka ei mua rumana pitänyt ja kaikki muut pitää. Kyllähän tuolla baareissa saa kuulla olevansa nätti mut se on ihan tyhjän kanssa kun niillä on promillet jo niin korkeella ja mielessä vaan seksi.

Se että sanoo toista rumaksi kertoo paljon enemmän sanojasta kuin itse kohteesta.

Mutta joo, raakaa on, ulkonäkökeskeisyys siis. Jos yhteydenpito loppuu kun kuvan näkee niin ehdottomasti mitä pikemmin loppuu sen parempi.

Se että sanoo toista rumaksi kertoo paljon enemmän sanojasta kuin itse kohteesta.

Mutta joo, raakaa on, ulkonäkökeskeisyys siis. Jos yhteydenpito loppuu kun kuvan näkee niin ehdottomasti mitä pikemmin loppuu sen parempi.

Sama se mitä korvien välissä on mutta jos naama ei miellytä ni se siitä.Olis ees kohtelisata laittaa viestii et et oo mun makuuni tms mut se et se yhteydenpito loppuu siihen heti ja vielä kamalampaa jos on jo ehditty jutustelee ennen kun kuvan nähnyt.
Ja juu,kyllä tos olis ollut muutama tyyppi jotka olis halunneet tavata mutta kun ei mua ole sit kiinnostanut,eikä ees ole syynä ollut pelkkä ulkonäkö.

Mun mielestä kannattaa tutustua livenä.

Pystyy tekemään paremman vaikutelman...hurmaamaan luonteellaan, iloisuudellaan, jne :)

En oikein ymmärrä tätä nykypäivän parinhakua netin kautta.

• Tykkää
Reactions: miauh
Mun mielestä kannattaa tutustua livenä.

Pystyy tekemään paremman vaikutelman...hurmaamaan luonteellaan, iloisuudellaan, jne :)

En oikein ymmärrä tätä nykypäivän parinhakua netin kautta.

Joo en minäkään ymmärrä mutta jostain kumman syystä nyt koitin totakin vaihtoehtoa. Missä sitä muuten enää ketään tapais. Ja toki haluan tutustuu ihmiseen ihan irl ja mielummin löytää sen kumppanin oikeesta live elämästä enkä netistä mutta kun ei tunnu vaan onnistuvan. Ja siis kyllä mulla vientiä on tuolla yöelämässä mut eihän se sitten johda minnekkään(muutakun ehkä yheks yöks jonkun petiin).

[QUOTE="vieras";26533573]Rumaa naista ei ole olemassakaan. Ettäs tiiät.[/QUOTE]

No miten tän voi tulkita sitten?? kun heti se yhteydenpito loppuu ku naaman näkee.
Mä olen jo oppinut siihen et olen saanut ajateltuu etten ole ruma vaan ihan ok näkönen et kun vähän laittaa ni nättikin jostain kulmasta katottuna mutta kyllä tollanen kohtelu syö taas itsetuntoo.

Kauneus on katsojan silmässä. Joku toinen voi pitää sinua rumana ja joku toinen taas vetävänä misukkana. Noin on mullekkin käynyt, mutta mitäs sitten. Onneksi ette ehtineet tapaamaan ja saitpahan tietää että sille ukolle merkkasi vaan naama.

[QUOTE="vieras";26533753]No ulkonäkökeskeinen kuulostat olevan itsekin, kun aloituksessa mietit, että kun et ole läskikään... Oisko itsellä asennemuutoksen paikka?[/QUOTE]

no kun en ole mielestäni läski ja mulle ei toisten kilot vaikuta millään tavalla,oli mies tai nainen.

[QUOTE="minä";26533789]Pitäiskö sun otattaa itsestäs parempi kuva? Käyt ensin meikkaajalla ja kampauksessa ja sitten annat ammattilaisen hoitaa kuvaamisen.[/QUOTE]

Joo, sen takia että saa deittipalstalle itestään kauniin kuvan! :D Ja sitten kun tapaa miehen kasvotusten äijä juoksee karkuun kun kuva ei vastannutkaan todellisuutta.

no kun en ole mielestäni läski ja mulle ei toisten kilot vaikuta millään tavalla,oli mies tai nainen.

Ja mielestäsi läskit nyt ekana karkoittaa miehet pois? :laugh:

Itsellä ollut aina ylipainoa, vaihdellen 5-20kg, eikä koskaan ole tarvinnut vongata miehiä. Ei se kiloista johdu, johtuu ihmisestä kokonaisuutena. Kannattaisko sun alkaa enemmänkin keskittyä siihen luonteen petraamiseen, kun et ole siis läskikään... :laugh:

[QUOTE="vieras";26533808]Ja mielestäsi läskit nyt ekana karkoittaa miehet pois? :laugh:

Itsellä ollut aina ylipainoa, vaihdellen 5-20kg, eikä koskaan ole tarvinnut vongata miehiä. Ei se kiloista johdu, johtuu ihmisestä kokonaisuutena. Kannattaisko sun alkaa enemmänkin keskittyä siihen luonteen petraamiseen, kun et ole siis läskikään... :laugh:[/QUOTE]

Mite hitossa se mies kuvasta näkee mun luonteen ja kirjottaessa saan aina mukavii viestejä siitä miten kivalata vaikutan ym. Mun luonne on kuule niin mukava ja ilonen ym et ei siitä pitäs johtua.

[QUOTE="minä";26533816]No pääsis ainakin siihen tapaamisasteelle ;)[/QUOTE]

No helkatti,olenhan mä niitä miehii tavannut!! mutta kun on sitten näitä jotka lopettaa heti yhteydenpidon kun kuva on lävähtänyt ruutuun.

Yhteistyössä