Miksi mä muka olen niin kamalan ruma?

Status
Viestiketju on suljettu.
Pahaa sanoo, kun en oo ikinä sua nähny. Paa kuva ni kerron mielipiteeni, kun sitä kerran kysyit.

Etkä sinä voi sanoa kuin oman mielipiteesi Haravasta, mitä Scarlett siitä kostuisi? Kyllä S.O.H:n pitäisi nyt alkaa arvostamaan ihan itse itseään eikä kysellä muiden mielipiteitä, vieläpä netissä jossa jokainen voi näppikseltään suoltaa ihan mitä tahansa tuubaa...

Vastaus otsikon kysymykseen: Koska sä uskot olevasi ruma.
Miksi mä olen kaunis? Koska mä tiedän olevani kaunis.
Sä viestit ulospäin: "katsokaa kuinka ruma mä olen!",
mä viestin ulospäin: "katsokaa kuinka kaunis mä olen"...

Tästä saat ammattilaisen mielipiteen! Et ole ruma! et tosiaankaan,en tiedä ikääsi mutta alemmassa kuvassa olet freesin näköinen,kauniit piireet,kevyt meikki. Olet upea pakkaus,jos olisin ikäisesi mies kiinnostuisin ( tosin olen 25 vuotias kampaaja/kosmetologi ) Mielestäni mulla on hyvää esteettistä silmää ja sussa on kaikki kohdallaan. Ylempi kuva ei ole eduksesi,älä laita sellasia nettiin.

Mutta ole vahvempi ja ylpeä ittestäs,jos joku sanoo muuta tai haukkuu sua niin eihän se ole aikuisen ihmisen käytöstä.Ole semmosen yläpuolella.ÄLÄ TEE MOISIA ALOITUKSIA!!!! tiedät itekkii et olet kaunis!

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Ei voi mitään mutta mun mielestä kertoo jotain ihmisestä (itsetunnosta tms) että täytyy ylipäänsä tehdä tällainen aloitus. Ilmeisesti joku joskus haukkunut rumaksi ja asia jäänyt kaivelemaan.
Parempi kun antaa paskan olla ja jättää ilkeät puheet omaan arvoonsa.
Mä en käsitä miten jonkun tuntemattomien palstalaisten mielipiteet voi noin hetkauttaa jotakuta.

Ei ole, ap ei sitä muista tehneensä ja jos joku väittää muuta niin on valehtelija ja levittää erheellistä tietoa tahallaan!!!!

Minusta tämä on ap:lta lähinnä huomionhakua. Ihmettelen kyllä miksi hän haluaa extra huomiota, kun hän saa sitä noin muutenkin ilman tälläisiä aloituksia.
Eiköhän jokainen ole omanlaisensa näköinen ja joistakin valokuvista on vaikea päätellä on ruma vai kaunis. Kokonaisuus ratkaisee eli ryhti, kasvojen ilme, vaatteet, persoona ym
Kyllä sähdehtivä ja itsevarma ihminen näyttää kauniimmalta kuin sellainen jolla on aina naama norsunveellä...

Mie oon näköjään poikkeus. Tykkään ylemmästäkin kuvasta. Silmät on kauniit siinä. Ja siinä on jotain muutakin mistä pidän. En osaa sanoa mitä.

Enkä tarkoita sitä, että alempi kuva olisi jotenkin huonompi.

[QUOTE="vieras";23905683]Ylemmän kuvan perusteella arvioisin iäksesi 43 vuotta ja alemmasta kuvasta 37 vuotta. Ruma et mielestäni ole.[/QUOTE]

Nuo kuvat ovat kuin yö ja päivä keskenään, ei tuntisi edes samaksi ihmiseksi. Hymyllä saa todellakin ihmeitä aikaan ja täytyy sanoa että ylempi kuva ei anna kovin hyvää kuvaa ihmisestä, vaikuttaa tympeältä. Mutta kyse on vain yhdestä/kahdesta kuvasta, ei sen perusteella voi sanoa mitään. Eikä tarttekkaan sanoa. Kauneus lähtee ihmisen kokonaisuudesta, esim siitä miten ihminen itsensä kantaa. Ja hymy on kans tärkeä osatekijä siinä kauneudessa :)

Ihan ihmiseltä näytät, mutta oot hemmetin rasittava ja se saa jopa kuvat näyttämään v-mäisiltä.

Totta. Jos esim. mä läväyttäsin kuvani tänne, ja se osattais yhdistää mun nikkiin, tuskin kellään olis mitään hyvää sanottavaa, mutta jos taas laittaisin kuvani ilman nikkiä, hyvää sanottavaa varmaan oliskin.

Mieti ap... yli 5000 ihmistä on lukenut tämän ketjun. Aika iso määrä ja se vaan kasvaa. Älä ihmettele jos jatkossa vaikka kadulla sulle naureskelee ihmiset ketä et tunnista itse...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23905822:
Totta. Jos esim. mä läväyttäsin kuvani tänne, ja se osattais yhdistää mun nikkiin, tuskin kellään olis mitään hyvää sanottavaa, mutta jos taas laittaisin kuvani ilman nikkiä, hyvää sanottavaa varmaan oliskin.

Näinpä. Mä pistin kuvani tänne joskus ja sanoivat että oon duckface ja ärsyttävä pissaliisa, ja se oli sentään ihan perusilmeellä otettu. Olin ties mikä miestenvonkaaja. Jes, tästä viisastuneena käytänkin avatar-kuvana mieluummin tota takuulla kaunista naista :D

mä en kyllä ymmärrä miten joku kehtaa tehä tällasen alotuksen :D ja ihan varmaan tiesit et tännekki tullaan haukkumaan, huh huh. tää on vittu joku mammapalsta, onks sillä mitään helvetin merkitystä mitä kukakin susta täällä ajattelee? keskittyisit vaikka oikeisiin ystäviis ja läheisiis ja niiden mielipiteisiin susta ja jättäisit ne urpot ketkä täällä haukkuu niin ihan omaan arvoonsa. ja kannattais muuten olla laittamatta niitä kuvia tänne jos et kestä sitä, että sua sanotaan rumaksi.

Mieti ap... yli 5000 ihmistä on lukenut tämän ketjun. Aika iso määrä ja se vaan kasvaa. Älä ihmettele jos jatkossa vaikka kadulla sulle naureskelee ihmiset ketä et tunnista itse...

Niinpä niin. Tätä mä just tarkoitin sillon kerran, kun ap tuli palstalle revittelemään työpaikkansa asioita ja rikkoi törkeästi hoitoalan vaitiolovelvollisuutta. Mut mikäs siinä. Anna mennä vain.

Pakko sanoa vielä. Ap, sinä kirjoittelet täällä hyvin henkilökohtaisia asioita ja sun kirjoitustesi kautta löytää mm. nimesi ja osoitteesi. Eikö sua yhtään mietitytä että vaikkapa lapsesi ja tämän kaverit voivat löytää nää juttusi? Jotka eivät ainakaan mun mielestä oo ihan lasten luettavaks sopivaa.

Pakko sanoa vielä. Ap, sinä kirjoittelet täällä hyvin henkilökohtaisia asioita ja sun kirjoitustesi kautta löytää mm. nimesi ja osoitteesi. Eikö sua yhtään mietitytä että vaikkapa lapsesi ja tämän kaverit voivat löytää nää juttusi? Jotka eivät ainakaan mun mielestä oo ihan lasten luettavaks sopivaa.

Mulle tulee mieleen humalaisen naisen sönkötukset. Oonksshh mä toshiaan ruma tai nyyh kaikki shanoo mua rumaks niiks :)

Käsittämätön ketju. Maailma on mennyt ihan oudoksi, kun aikuiset ihmiset aloittelevat tällaisia.
Vastauksena kysymykseen: olet tavallisen näköinen nainen, et ruma. Olet ikäistäsi vanhemman näköinen, siitä ei pääse minnekään.

Mulle tulee mieleen humalaisen naisen sönkötukset. Oonksshh mä toshiaan ruma tai nyyh kaikki shanoo mua rumaks niiks :)

Te käsititte aloituksen ihan väärin, tai ainakin ihan eritavalla, kuin minä käsitän. Mä käsitin, että ap ihmettelee, miksi ulkonäöstä sanotaan niin pahasti, vaikka kyseessä on suht tavallinen nainen. Mutta täsdsähän on vastaukset jo kääntyneetkin siihen, että siksi, kun hänestä ei muuten niin pidetä. Toisaalta se ulkonäön haukkuminen tuntuu olevan vallan ok, mutta sitten tälläisten aloitusten teko ei tunnu olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23905911:
Eihän sitä voi siitä laskea, montako kertaa keskustelu on avattu. Minäkin olen avannyt tämän keskustelun arviolta ainakin 10 kertaa.

Paitsi ettei toi käsittääkseni laske saman tyypin avaamisia ellei sivuhistoria ja muut tyhjennetä avaamisten välissä. Tai tietenkin vaihda konetta tms...

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23905967:
Te käsititte aloituksen ihan väärin, tai ainakin ihan eritavalla, kuin minä käsitän. Mä käsitin, että ap ihmettelee, miksi ulkonäöstä sanotaan niin pahasti, vaikka kyseessä on suht tavallinen nainen. Mutta täsdsähän on vastaukset jo kääntyneetkin siihen, että siksi, kun hänestä ei muuten niin pidetä. Toisaalta se ulkonäön haukkuminen tuntuu olevan vallan ok, mutta sitten tälläisten aloitusten teko ei tunnu olevan.

Noin minäkin sen käsitin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä