Kai mä sitten olen vaan ruma ihminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruma ihminen?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Timppa";26533841]Kuva esille, arvioidaan![/QUOTE]

No kuten sanoin,en mä tänne sitä laita ruodittavaksi,olen täällä palstalla kuitenkin nähnyt mite jonkun kuva haukutaan ihan päästä varpaisiinjoten en todellakaan laita tänne sitä.

Kuvaile, minkä näköinen oot?

No en mä osaa...lyhyet tummat hiukset(melkeen mustat,värjätytyt),toselta sivulta lyhyemmät ja toiselta pidemmät,niskaosa leikattu kerroksittain ja hiukset menee niskaa pitkin,ovat lyhyet takaa. Naama pyöreä.Pituutta sellaset 160cm ja painoa joku 58-59kg. Mitä muuta..?

ja lyhyitä hiuksia suosin siksi et se saa naaman näyttämään kapeammalta,pitkät saa naaman näyttämään paljon paljon pyöreemmältä ja muutenkin menenvät huonoon kuntoon ja ovat ohkaset lirut joten lyhyenä pidän kun ne saa hiuksetkin näyttämään paksummilta ja paljon paremmeman oloisilta.

En mä usko, että sussa on mitään vikaa tai olisit ruma. Voi olla, että oot sen verran persoonallisen näköinen, että täytyy osua se tietty mies kohdalle, jonka makuun oot. Miehet on sellaisia ääliöitä usein, että niiden ihanne on se pitkätukkainen missityyppi. Ne ei vaan aina tajua.

kyllä mä exällekin kelpasin lyhyt tukkasena,se jopa kannusti aina vaan lyhyempään. No,se on sen makuun kun sen nykynen on ihan mun kopio mut vaalea.

No mutta sun tulevan miehen täytyy olla just se tietty tapaus. Kyllä niitä kaikenlaisia jannuja löytyy joka lähtöön, monta sammakkoa ennen prinssiä. Sitten kun se kolahtaa, niin se kolahtaa. Älä menetä toivoa, jossain on joku sua varten!

Yhteistyössä