KAIKILLA teilläkin on MATOJA suolistossa, lapamatoa, suolinkaisia jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi helevetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyi helevetti

Vieras
Näin sanovat bioresonanssiterapeutit!
Löytyy kuulema ihan kaikki mahdolliset (kaikilla ollut jotka käyneet, syystä tai toisesta), kapeaa ja leveää heisimatoa, kihomatoa (vaikkei oireita) jne. Ja hoitona hirvee matolääkitys, viisinkertaisena lapamatolääkitys ja eläinten matolääkitys 2 viikon ajan. Sillä pitäs lähtee ainakin vatsaoireilut. Mukaan saa myös resotippapullon jolla lähtee muut vaivat jotka kone tunnistaa!

Ja nää suolinkaiset kuulema saa jokainen ihan vaan menemällä pihalle. Niitä löytyy maaperästä AINA ja ihan istuttamalla mitä vaan (kukkaa, pottua jne) niitä saattaa pölistä ja joutua hengityksen kautta suolistoon jossa aloittavat elämänsä (siis niitä munia pölisee). Tai huonosti huuhdottu saalaatti, porkkana jne. On kuulema KAIKILLA mutta ihmiset ei tiedä niistä kun usein oireilevat vain vähin oirein. Ja sitten kun ei pestä käsiä vessassa käynnin jälkeen kunnolla, niitä tartutetaan aina vaan. Kun ulosteen mukana niitä munia leviää peräaukkon jne. satojatuhansia.

Noi heisimadot kuulema kun käsitellään raakaa lihaa (paistellaan jauhelihaa ja ei pestä hyvin käsiä) ni se on siinä. Tai syödään huonosti kypsennettyjä pihvejä.

Sanoi puhelimessa mullekkin kun olin aikaa varaamassa vatsaoireiden takia (joihin ei lääkärit löydä selvyyttä) että satavarmasti on kaikki madot.

Hyi helvetti! Ja mä sentäs olen ylihygieeninen, mutta siihen totesi että "juu, sinä voit olla, mutta kun ne muut ei ole) - käyt yleisessä vessassa, ja se on siinä (se tartunta siis). Joo, eipä ainakaan parantanu mun "pienoista bakteerikammoa"...

Kuulema jokaisen ihmisenkin pitäs syödä matolääkitys 2 kertaa vuodessa kuten ennen on tehtykin!

Arvatkaa onko nyt ihan hysteeristä matopelkoa...

No, ne ovat vielä enemmän sekaisin kuin hivenainepuoskarit, homeopatia huijarit ja muut kusettajat.v

Tätä mä yritänkin itelle hokea, mutta kuulema loppuu kuin seinään vatsaoireet kun syö matolääkityksen. En ois edes tiennyt mistään resonanssijutuista jos eräs läheinen ei ois huomannut mainosta. Ja kun luki juttuja "parantumista" pitihän se soittaa ainakin ja nyt...oksettava ajatuskin.

[QUOTE="vieras";27375562]Jee, kivaa.[/QUOTE]

Tuoooota en nyt sanois ihan noin. Suolinkaisista ja niiden tarttumisesta maaperästä löytyy ihan faktaa. Mutta tuo pöliseekö se niin helposti? Mutta esim, juuri huonosti huuhdotut juurekset, salaatinlehdet saattavat sisältää munia ja oliko se toukkavaihe joku larva? nimeltään.

Kerran satuin istumaan odottamassa pääsyä lääkärin vastaanotolle ja toinen jonottaja vastasi kännykkäänsä. Sanoi nimensä ja alkoi sitten kysellä soittajan oireita ja kertoili bioresonanssi-tutkimuksesta. Itse siis jonotti ihan tavalliselle lääkärille...

Eipä tuo haittaa. Ei mulla ole mitään vatsavaivoja. Ja jos on matoja niin ei ne mua ainakaan häiritse. Ihan huuhaa-tiedettä taas tämäkin. Mutta joku käärii hyvät rahat!

Tuli jotenkin tämä ketju mieleen. :D

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2141833-koin-eilen-jotain-sanoinkuvaamattoman-kamalaa-ja-allottavaa-nyt-vasta-pystyn-edes-kirjoittamaan-siita/

Alkuperäinen kirjoittaja no eipä;27375615:
Eipä tuo haittaa. Ei mulla ole mitään vatsavaivoja. Ja jos on matoja niin ei ne mua ainakaan häiritse. Ihan huuhaa-tiedettä taas tämäkin. Mutta joku käärii hyvät rahat!

Miten vois olla niin "ettei häiritse" hyi helvetti. Joka p¨skakäynnillä miettii tuleeko niitä munia nyt leviämään.
Sun kaltaiset kai sitten niitä levittää? Tätä kai se sit tarkottikin ettei "muut ole yhtä hygieenisiä" kun eivät edes välitä jos lieruaa matoja kehossa. Yäk. Mua ainakin etoo.

Miten vois olla niin "ettei häiritse" hyi helvetti. Joka p¨skakäynnillä miettii tuleeko niitä munia nyt leviämään.
Sun kaltaiset kai sitten niitä levittää? Tätä kai se sit tarkottikin ettei "muut ole yhtä hygieenisiä" kun eivät edes välitä jos lieruaa matoja kehossa. Yäk. Mua ainakin etoo.

Mitä järkeä syödä jotain matokuureja, jos heti, kun menet taas yleiseen vessaan tai puutarhaan, saat madot takaisin?

No en yhtään epäile, etteikö mulla vois olla matoja. Tuo koira syö kaiken ulkoa, ja sitten pääse liapsemaan jopa kielarin jos ei ole varuillaan. Hyi saakeli sentään :X

[QUOTE="vieras";27378624]Pakko nostaa. Oikeestikko teitä ei haittaa jos/kun teill on MATOJA?[/QUOTE]

Totta kai haittaa, jos niitä oikeasti olisi. Mutta..

Kuule, rauhotuhan nyt. Olen ihan omin silmin nähnyt työni puolesta, mitä loiset aiheuttavat eläinpuolella. Eläin paskantaa esim. sellaista spaghettipötköä, jos sillä on suolinkaisia. Paskannatko sinäkin sellaista? Jos vastaus on kyllä, hae ihmeessä loishäätö. Kutittaako persereikääsi? Jos vastaus on kyllä, mene ihmeessä tutkimuksiin. Onko sinulla hengitysoireita, koska loiset ovat päässeet jo menemään keuhkoihin saakka? Jos vastaus on kyllä, mene ihmeessä hoitoon. Onko sinulla pömppömaha, kenties pohjaton ruokahalu tai ruokahalu kadonnut kokonaan? Jos vastaus on kyllä, niin mene ihmeessä hoitoon. Tai oikeastaan, mene hoitoon joka tapauksessa, sillä hysteriasi on liioiteltu.

Jos sulla tai meillä kaikilla olis loisia, niin veikkaisin että me oltais kuoltu jo aikapäiviä sitten tukehtumiskuolemaan. Monilla loisilla kun tuppaa tapana olla kiertää se elinkierto keuhkojen kautta. Ja kun ne oikein pääsee lisääntymään, niin niitä on niin paljon, että ne tukkii koko keuhkoputken ja sinä tukehdut sekä paskannat niitä, koska koko mahasi ja suolistosi alkaa olemaan niitä täynnä.

Näin sanovat bioresonanssiterapeutit!
Löytyy kuulema ihan kaikki mahdolliset (kaikilla ollut jotka käyneet, syystä tai toisesta), kapeaa ja leveää heisimatoa, kihomatoa (vaikkei oireita) jne. Ja hoitona hirvee matolääkitys, viisinkertaisena lapamatolääkitys ja eläinten matolääkitys 2 viikon ajan. Sillä pitäs lähtee ainakin vatsaoireilut. Mukaan saa myös resotippapullon jolla lähtee muut vaivat jotka kone tunnistaa!

Ja nää suolinkaiset kuulema saa jokainen ihan vaan menemällä pihalle. Niitä löytyy maaperästä AINA ja ihan istuttamalla mitä vaan (kukkaa, pottua jne) niitä saattaa pölistä ja joutua hengityksen kautta suolistoon jossa aloittavat elämänsä (siis niitä munia pölisee). Tai huonosti huuhdottu saalaatti, porkkana jne. On kuulema KAIKILLA mutta ihmiset ei tiedä niistä kun usein oireilevat vain vähin oirein. Ja sitten kun ei pestä käsiä vessassa käynnin jälkeen kunnolla, niitä tartutetaan aina vaan. Kun ulosteen mukana niitä munia leviää peräaukkon jne. satojatuhansia.

Noi heisimadot kuulema kun käsitellään raakaa lihaa (paistellaan jauhelihaa ja ei pestä hyvin käsiä) ni se on siinä. Tai syödään huonosti kypsennettyjä pihvejä.

Sanoi puhelimessa mullekkin kun olin aikaa varaamassa vatsaoireiden takia (joihin ei lääkärit löydä selvyyttä) että satavarmasti on kaikki madot.

Hyi helvetti! Ja mä sentäs olen ylihygieeninen, mutta siihen totesi että "juu, sinä voit olla, mutta kun ne muut ei ole) - käyt yleisessä vessassa, ja se on siinä (se tartunta siis). Joo, eipä ainakaan parantanu mun "pienoista bakteerikammoa"...

Kuulema jokaisen ihmisenkin pitäs syödä matolääkitys 2 kertaa vuodessa kuten ennen on tehtykin!

Arvatkaa onko nyt ihan hysteeristä matopelkoa...

Hysteeristä joo...sen verran älyttömältä kuulostaa toi teksti.

Jaa, kun syö matolääkitystä, niin sitten ne tartunnat tulee uudelleen, ja uudelleen, ja uudelleen. Eihän siitä matolääkkeestä siis ole kuin yhden päivän apu?! Jos sitäkään. :D

• Tykkää
Reactions: ekavekara3