Kaikkea hullua sitä tekeekin, olen yllytyshullu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Oltiin tänään tivolissa ja siskoni pyysi mua tähän laitteeseen http://www.suomentivoli.fi/suomi/laitteet_highenergy.asp. Mä pelkäsin jo valmiiksi ja olin koko ajan ihan paniikissa, ihme etten pyörtynyt. Oli aivan kauhea laite. saankohan edes nukuttua, kun vieläkin tuntuu, että olen ihan paniikissa, vaikka tapahtumasta oon jo kuitenkin pian tunti.
Siskoni vaan nauroi, ku mua pelotti. Kukaan muu ei huuutnut niin lujaa kuin mä. olin OIKEASTI paniikissa. hyvä etten pyörtynyt.

Isä sai ylipuhuttua mut parivuotta sitten Powerparkissa Boosteriin. Se oli kamalaa kidutusta. Ja koko loppupäivän oli mahassa ja päässä tunne, että on edelleen siinä vatkaimessa. Yök.

nyt mulla on pää kipeä ja ei oikein haluta mitään syödäkään.
Nauroin siskon autossa ihan hysteeristä naurua, ku mies otti kuvia meistä ja mä oon varman aianv kamalan näköinen. Silmät pyöri päässä ja suu auki kiljun.

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Nauroin siskon autossa ihan hysteeristä naurua, ku mies otti kuvia meistä ja mä oon varman aianv kamalan näköinen. Silmät pyöri päässä ja suu auki kiljun.

Siis voi hitsin pitsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:

Siis voi hitsin pitsi.

Björn, haista pjaska. Jos sulla ei ole kuin veetuiltavaa, niin pidä pääs kiinni. Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis voi hitsin pitsi.

Björn, haista pjaska. Jos sulla ei ole kuin veetuiltavaa, niin pidä pääs kiinni. Kiitos.

peesaan. minulla ainakin ihan pahamieli tulee ajoittan tuosta jatkuvasta ilkeilystä ap:ta kohtaan. mitä tahansa hän sanoo joku aina ilkeilee

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis voi hitsin pitsi.

Metsolan asianajaja on puhunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
En saanut linkkiä auki, mutta voin vain kuvitella tilanteen

t. sellainen, jolle lasten kesyin karusellikin on siinä ja siinä voiko siihen mennä. B)

Kannattaa ottaa linkkiin kuulumaton piste pois perästä, niin toimii.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
En saanut linkkiä auki, mutta voin vain kuvitella tilanteen

t. sellainen, jolle lasten kesyin karusellikin on siinä ja siinä voiko siihen mennä. B)

Tää oli aivan hirveä laite, kieppui ja vaappui edestakaisin. juuri kun luulin että se loppui, niin alkoi uudelleen- toiseen suuntaan.
Paniikki oli valtava .Jos vaan olisin päässyt jotenkin pois, olisin varmaan lähtenyt, ajattelematta seurauksia. Hirveetä se on kun paniiikki iskee. Hyvää ettei tullut paskat ja kuset housuun. Ja sisko vaan nauroi.

Yhteistyössä