A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja osaako lukee:pointti ei varmaan ollu se nainen miestenpyörällä vaan se lapsi kantoliinassa
Alkuperäinen kirjoittaja osaako lukee:pointti ei varmaan ollu se nainen miestenpyörällä vaan se lapsi kantoliinassa
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja osaako lukee:pointti ei varmaan ollu se nainen miestenpyörällä vaan se lapsi kantoliinassa
No eikö silloin olisi ollut helpompi kirjoittaa että vain "pyörällä". Mitä se ukon pyörä liittyy kuitenkin tähän mitenkään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja osaako lukee:pointti ei varmaan ollu se nainen miestenpyörällä vaan se lapsi kantoliinassa
No eikö silloin olisi ollut helpompi kirjoittaa että vain "pyörällä". Mitä se ukon pyörä liittyy kuitenkin tähän mitenkään?
Kyllä se tangon yli nouseminen kantamuksen kanssa on hankalampaa kuin perinteisen naistenpyörän kanssa, missä ei sitä jalkaa tarvitse niin korkealle nostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Jos on ollut pakko lähteä sen vauvan kanssa liikenteeseen eikä oo muuta kulkupeliä kuin pyörä? Olisko se vaavi pitänyt tunkea johonkin laukkuun ja pakkarille mustekaloilla kiinni?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Jos on ollut pakko lähteä sen vauvan kanssa liikenteeseen eikä oo muuta kulkupeliä kuin pyörä? Olisko se vaavi pitänyt tunkea johonkin laukkuun ja pakkarille mustekaloilla kiinni?
Tai entä jos on kännissä, eikä oo muuta kulkuneuvoa kuin auto ilman turvavöitä?
Yhtä hyvä perustelu meinaan...kai kaikilla jalat on, ja känny millä voi tilata taksin?
Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Mä en lähtis miestenpyörällä edes ilman vauvaa. Jos tulee joku hätäjarrutustilanne tms. niin miesten pyörän kyydistä on paljon vaikeampi hypätä pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Mä en lähtis miestenpyörällä edes ilman vauvaa. Jos tulee joku hätäjarrutustilanne tms. niin miesten pyörän kyydistä on paljon vaikeampi hypätä pois.
Mites ne miehet siihen pystyy?
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Ja matkaa esmes 10km? Sullehan se TIETENKÄÄN ei olisi ongelma kävellä. Juu, tilata taksi, rahalla saa ja hevosella pääsee, näinhän se menee, vaan entäs kun ei sitä fyffee olekaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Mä en lähtis miestenpyörällä edes ilman vauvaa. Jos tulee joku hätäjarrutustilanne tms. niin miesten pyörän kyydistä on paljon vaikeampi hypätä pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Mä en lähtis miestenpyörällä edes ilman vauvaa. Jos tulee joku hätäjarrutustilanne tms. niin miesten pyörän kyydistä on paljon vaikeampi hypätä pois.
Jos se on pitkän harjoittelun tulos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Ja matkaa esmes 10km? Sullehan se TIETENKÄÄN ei olisi ongelma kävellä. Juu, tilata taksi, rahalla saa ja hevosella pääsee, näinhän se menee, vaan entäs kun ei sitä fyffee olekaan?
Sitten ei mennä minnekään, jos ei pystytä turvallisesti matkaamaan...mun mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Mä en lähtis miestenpyörällä edes ilman vauvaa. Jos tulee joku hätäjarrutustilanne tms. niin miesten pyörän kyydistä on paljon vaikeampi hypätä pois.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Mä en lähtis miestenpyörällä edes ilman vauvaa. Jos tulee joku hätäjarrutustilanne tms. niin miesten pyörän kyydistä on paljon vaikeampi hypätä pois.
Ei mitenkään! Ne jatkaa kulkuaan pyörän päällä niin kauan, kunnes vauhti pysähtyy ja pyörä kaaaaatuuuuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Mä en lähtis miestenpyörällä edes ilman vauvaa. Jos tulee joku hätäjarrutustilanne tms. niin miesten pyörän kyydistä on paljon vaikeampi hypätä pois.
Jos se on pitkän harjoittelun tulos![]()
Mun mielestä siinä ei ole mitään ongelmaa. Nostan jalan takakautta pyörän mallista riippumatta.