T
tyttöjen äiti
Vieras
Minulle on siunaantunut 3 ihanaa ja älykästä tyttöä. Saan kuulla kuitenkin jatkuvasti loukkaavia ja ikäviä kommentteja. Huomautin yhdelle ihmiselle siitä, että kuinka hän kohtelee poikaansa väärin (lyömistä, tukkapöllyjä ja telkeämistä), sain sitten vaan vastaukseksi että"en voi ymmärtää, koska minulla on vain tyttöjä. ja tytöt on niin helppoja kasvattaa. (siis tällä naisella oli kaksi poikaa). Minua loukkaa syvästi se, kun poikalasten äidit pitävät itsestäänselvyytenä, että heille on langennut joku vaikeampi tehtävä ja voidaan sitten ihan ehdoitta väittää tyttölasten äidille, että tämän lasten käytös on pelkästään kiinni synnynnäisestä kiltteydestä eikä esim. rakkaudellisesta kohtelusta....Yhden pojan äiti jopa väitti, että hänellä on niin kovasti rankempaa kuin minulla, koska yksi poika vastaa kolmea tyttöä vaativuudellaan. voi jestas...
Ja älkää nyt luulko että tarkoitan kaikkien poikien äitien olevan tällaisia, vain tietyn osan! Onko kukaan muu tyttöjen äiti törmännyt tällaiseen ajatteluun?
Ja älkää nyt luulko että tarkoitan kaikkien poikien äitien olevan tällaisia, vain tietyn osan! Onko kukaan muu tyttöjen äiti törmännyt tällaiseen ajatteluun?