Kaikki alle 60 kg painavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermit the frog
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sss:

Saako mittoja?
Mä koetan kartoittaa kuinka epänormaalin omenavartaloinen oikein olenkaan.

Lantio mulla on siis 91 cm ja rinnanympärys 91 cm, erittäin hoikat kädet ja jalat, hartiat suht. leveät.

Olenkohan pohjimmiltaan mies??

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
oon 164 cm ja 52kg, rinnanympärys 84cm, vyötärö 66cm ja lantio 89cm.
Vasta tuli uteliaisuuttaan mitattua, siksi ilmoitin ;)

Mulla on kapeat pohkeet ja reidet hoikat/normaalit, mutta ei missään nimessä erittäin hoikat, käsivarret hoikat ja hartiat kapeat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:

Saako mittoja?
Mä koetan kartoittaa kuinka epänormaalin omenavartaloinen oikein olenkaan.

Lantio mulla on siis 91 cm ja rinnanympärys 91 cm, erittäin hoikat kädet ja jalat, hartiat suht. leveät.

Olenkohan pohjimmiltaan mies??
Outoa, mulla on samat rinnanympärys ja lantio, pituutta kolme senttiä enemmän, painoa 55-56 kg ja vyötärö 65.

Mikähän mussa on vikana, kun on noin paksu vyötärö? :(

Vyötäröni ei ole aikuisiällä hoikimmillaankaan ollut kuin 74 cm ja silloin painoin 52 kg.
Jokin aika sitten painoin 63 kg ja vyötärö oli lähes 90 cm :(

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
painan 53 ja oon 163cm pitkä, mahanympärys on 83 :/

Mitkäs sun lantion ja rinnanympärys on.
Me taidetaan olla sitten aika samankokoisia.

Se on hassuinta minussa, että kukaan ei uskoisi, että vyötäröni on oikeasti noin paksu.
Siis minä en näytä omenalta... joskus on pitänyt ihan mittanauhan kanssa todistaa, että vyötäröni todellakin on niin paksu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Juotsä maitoo? Missä kunnossa sun maha muuten on, onkse kipee/onks ripulii?

Onko vatsa ollut sellanen aina, vai onko se nyt kasvanut? Onko ultrattu varalta?

On ollut aikuisiällä joo aina, jostain parikymppisestä vyötärönympärys on ollut aina yli 70 cm. Riippuen kiloista tietenkin, eli alle 55 kg vyötärö on ollut jossain 74 - 78 cm ja yli 55 kg sitten ollaankin jo yli 80 cm:n.

Mahassa ei mitään erikoista...enkä juo maitoa, eikä mitään sen kummempia ongelmia.

Itse mittasin enne vyötäröä liian alhaalta ja vaikka olenkin hoikka, sain mittoja 72-74cm. Olin aivan ihmeissäni, kun kuitenkin käytän vaatekokoa 34/36. Nyt kun oikea mittauspaikka on selvinnyt, vyötärönympäryksestä tipahti senttikaupalla pois noin 65cm:iin! :D

Ai niin, mä käytän housuja joko kokoa 38 tai 40.
38:t nykypainolla on aavistuksen pienet, niin että läskiryllykkä nousee vyötärön yli.

Lantion puolesta minulle mahtuisi jopa koon 34 housut, mutta niitä ei ole toivoakaan saada kiinni.

No ootsä aatellut käydä lääkärissä tsekkauttaan veriarvot, niin saisit tietää kolesterolit ja muut?

En, kun mä pelkään että esim. kolesteroli on aivan kauhea kuitenkin. On mulla työterveyshuollosta ollut joskus lähete, mutten halunnut tietää...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No ootsä aatellut käydä lääkärissä tsekkauttaan veriarvot, niin saisit tietää kolesterolit ja muut?

En, kun mä pelkään että esim. kolesteroli on aivan kauhea kuitenkin. On mulla työterveyshuollosta ollut joskus lähete, mutten halunnut tietää...

No hassu... Sillehän on varmaan tehtävissä jotain, jos niin olisi? :) Eikä se välttämättä ole. Sitten tietäisit, eikä tarttis kelailla sitä.

Kolesteroli on suurimmaksi osaksi perintötekijöistä riippuvainen.
Mut mun pitäis jättää sitten mun ainoat nautinnot: tupakka ja kahvi. Mä kun en juo, enkä syöpöttele makeaa, niin mitä mulle enää jäisi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kolesteroli on suurimmaksi osaksi perintötekijöistä riippuvainen.
Mut mun pitäis jättää sitten mun ainoat nautinnot: tupakka ja kahvi. Mä kun en juo, enkä syöpöttele makeaa, niin mitä mulle enää jäisi?

Hyvä olo ja terveys :D Kun jätät tupakan, niin miedotkin maut alkaa maistua ja voit nauttia niistä!

Yhteistyössä