Kaikki kolmannesta lapsesta haaveilevat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Napasaara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
26 ikää ja ennen ku toinen syntyy ehdin täyttää 27.
kolmatta kuumeilen ja haaveilen jo nyt vaikka toinen tosiaan vasta masussa rv 25. oon jo päättänyt ja mieskin on sen ajatuksen kannalla että kolmas saa tulla heti pian, eli halutaan lyhyemmällä ikäerolla jos vaan suinkin tulee. nyt ikäeroa tulossa tasan 2v.

Alkuperäinen kirjoittaja lillmam:
No hmmm, kuulunenko tähän pinoon ees, kaksi siis jo on ja pikkuisen on vauvakuumetta ilmoilla, vaikka kuopus on himpun yli 3kk. Niin, itse siis vm-83.

Juu, ei mekään olla vielä edes kolmatta yrittämässä
=) Kolmas on vasta pilke isän ja äidin silmäkulmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Saanko kysyä millaisessa elämän tilanteessa muuten olette? Tässä taistelen ajatuksen kanssa että koska kolmas olisi ajankohtanen...

Niin kuten sanoin, ei meilläkään tuo kolmonen ihan vielä taida ajankohtainen olla. Mutta suht pian kuitenkin, jos vaikkas kesällä antais luvan :) Pitänee tietty vielä miehen kanssa asia ottaa lähempänä ajankohtaa uudelleen esille :whistle:

Saanko kysyä millaisessa elämän tilanteessa muuten olette? Tässä taistelen ajatuksen kanssa että koska kolmas olisi ajankohtanen...

Miten meidän elämäntilannetta nyt voisi kuvata??
Molemmat ollaan töissäkäyviä miehen kanssa. Tytöistä vanhempi täyttää helmikuussa 5 ja nuorempi toukokuussa 3. Talolainaa paljon päällä ja uusi koti alla. Talousasiat hieman mietityttää, mutta kai siitä jotenkin selvitään!

mitäköhän mahdat tarkoittaa elämäntilanteella?

meillä mies on hyvissä töissä, onnekseni. itse menen opiskelemaan kun lapset tehtynä. minulla ei ole vakituista työtä odottamassa, joten ajattelin että jos en lasten jälkeen mene koulun penkille jää se pian kokonaan tekemättä. hyvä syy "tehdä" kaikki lapset nyt kerralla.
asuntolaina meillä on jo otettu 4,5-vuotta sitten (olin ennen esikoista työelämässä muutaman vuoden), rivitalokolmiossa asustellaan vielä toistaiseksi- kuitenkin viimeistää 5 vuoden kuluttua on tarkoitus asustaa uutta omakotitaloa.

Meillä kolme lasta: 8v,7v ja 2v 7kk.Niin ja mulla on ikää 32v.
Ööö,molemmilla vakiduunipaikat.Jouduttiin vaihtamaan isompaan asuntoon (pienestä kolmiosta 5h) kolmannen synnyttyä.Enemmän mä hermoja miettisin kuin taloudellista puolta ;)

31 v olen. Enkä ole ihan varma siitä, haluaisinko oikeasti kolmannen lapsen, vai onko se vaan haave.
Elämäntilanne? Naimisissa, miehellä vakityö, itse olin töissä viimeeksi kesällä 2003, nyt olen kotiäiti/kurssilainen ja aikeissa keksiä pian jotain mitä alan isona tekemään.

Kaksi on ja kolmatta kuumeillaan.
Jossain vaiheessa täytyy varmaan käydä lääkärillä, kun kierto ei millään meinaa palautua normaaliksi... vauvakuume kun vaan yltyy!
Esikoinen vajaa 3v ja kuopus täytti vuoden. :)

Ja olen siis 20v.

Minkä ikäisiä olette?

Itse olen 30. Ja aika ikälopuksi itseni tunnen, mikä on aika hassua ;)

En enää haaveile kolmannesta lapsesta kun toteutin sen haaveen jo.. =)
Esikoiseni on jo murkkuikäinen ja kakkonenkin 10v
Meidän pikkukolmonen on nyt reilun vuoden vanha ja itselläni ikää 39v enkä todellakaan tunne itseäni vanhaksi..!!!!

Elämäntilanne on nyt niin hyvä että voin hyvällä omallatunnolla olla tämän pikkuisen kanssa kotona vaikka rippikouluikään asti, eikä silti tarvitse "elintasosta" tinkiä.. Tämä ei ollut sitten mitään kehuskelua vaan yksi näkökulma vaan.

Yhteistyössä