Kaikki levis käsiin, sattuu ja v****taa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja minea:
Voimia sulle ap, toivottavasti miehesi ymmärtää minkä menetti kun lähti reissuilleen.

Mitä se edes menetti?
Ap ei häntä ole jättämässä.

No ainakin luottamuksen menetti ja ison osan parisuhteesta, ainakin omassa parisuhteessa mikään ei olisi ennallaan tälläisen jälkeen tai vaatisi kovaa työtä saada luottamus ja suhde kuntoon!

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mun mielestä baariin menosta olisi pitänyt miehen sopia vaimon kanssa jo aiemmin, eikä vain lähtiessä ilmoittaa. Suurin ongelma mielestäni tässä miehen menossa oli kuitenkin se, ettei toisella ollut edes rahaa millä tulla kotiin. Eli mielestäni mies oli kaikinpuolin vastuuton.

Totta.
Mutta jos mies on pässi, niin turha sille on mitään uhkavaatimuksia siltikään alkaa latelemaan, kun ne eivät kuitenkaan tehoa. Helpommalla pääsisi, jos hyväksyisi sen tosiseikan että mies on mikä on, sen sijaan että kuluttaisi itseään taistelemalla tuulimyllyjä vastaan.

Minä ajattelisin sen niin että tällä "kaverilla" ja miehellä on jotain selvää sutinaa päällä, kerta aikaisemmin on ollut jo jotain siihen viittaavaa. Varsinkin jos "kaveri" pariskunnan keskustelun aikana laukoo "tuutko vai etkö mukaan" niin hänellä oli selvää kiinnostusta ap:n mieheen, ja mies ei sitten pannut vastaan, vaan meni sinne missä ruoho on -mukamas- vihreämpää.

Ikävää kaikkien osapuolien kannalta. Mulla kaveri jäis ikäviin muistoihin ja mies myös. On helpompi olla yksin kolmen lapsen kanssa, kuin vielä päälle miettiä milloin se äijä taas lähtee pilkille vieraisiin vesiin.

Voimia sulle ap, toivottavasti miehesi ymmärtää minkä menetti kun lähti reissuilleen.

Mitä se edes menetti?

no mä oon samassa tilassa kuin ap. Heinäkuussa tulee kolmas vauva ja on koira ja kissa ja kaikki, ja jos mun mies tekis noin ni vituttais ja lujaa. kyllä me sovitaan jostain ryyppyreissusta etukäteen kun ei se niin vaikeaa ole, no meillä ei kyl käytetä alkoholia lasten aikana et tuollainen yhtäkkinen päätös on epätodennäköistä. muta kuitenkin, en ymmärrä tilannetta että mies ei voinut mennä kotiin, jos on ollut aikasemmin jo aikeissa et hänpä menee sit baariin ni suu auki vaan prkl!

Mitä se edes menetti?

Vaimonsa arvostuksen ja luoton. Tällaiset jutut pulpahtaa pinnalle aina kun on jotain kränää, ja näkyy muutenkin käytöksessä toista kohtaan.

Ja olisin kyllä tosi vihainen myös kaverille, joka tulee sotkemaan välejä pyytelemällä miestä baariin siinä vaiheessa kun näkee että meillä on riitaa asiasta, etenkin jos kyse on kaverista, jota olen tukenut hänen omissa parisuhdeongelmissaan. Jos kaveri olis oikea ystävä, hän olisi vetäynyt tuossa tilanteessa taka-alalle tai jopa toppuutellut miestä, joka oli vieläpä niin kännissä ettei edes baariin saakka päässyt. Omassa ystäväpiirissäni olisi toimittu näin, mutta näköjään meitä on moneen junaan, koska löytyy ymmärtäjiä tämmöisellekin.

Ei kai kaveri pyytänyt miestä baariin?
Kaveri pyysi kyydin baariin, ja baarin pihalla mies totesi että hänkin menee baariin. Tässä vaiheessa kaveri totesi ettei puutu ap:n ja hänen miehensä riitaan, mikä mun mielestä on juuri sitä taka-alalle vetäytymistä.

Mulle ei tulisi mieleenkään sotkeutua ystävieni ja heidän miestensä riitoihin. Ja haluaisin itsekin selvittää omat riitani mieheni kanssa - mikään ei ole ärsyttävämpää kuin kahden aikuisen välisiin asioihin sotkeutuva henkilö.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Ainoastaan aloitusviestin lukeneena:

Ylireagoit tilanteessa, eihän tuossa ollut mitään sen kummempaa kun kännisten hölmöjen ölinöitä. Olisit lähtenyt ukkos mukaan baariin[/b) tai sanonut ai jaa mee sit, niin kaikilla olis ollut hyvä mieli. Kännissä ei ole mikään paras hetki alkaa uhittelemaan et valitse joko mä tai... Voi saada mitä tilaa.

Lapset ja koira mukana :whistle:

Luepa tuosta muutama viesti ylöspäin, olishan tuon ukon voinu baariin päästää ilman numeroa ts. uhkailuja joko perhe tai baari. Siinä on aina riski et toinen kännissä ns. valitsee väärin.

sua sitten saa kohdella miten vaan. Onhan se kiva kun on tollasia naisia olemassa, joita voi pitää kynnysmattona. Ap ei ole kynnysmatto. Kyllä toisen kunnioittaminen on normaalisti ihan suotavaa parisuhteessa.
Ap:n kaverikaan ei auttanut asiassa, vaikka ap on raskaana.
Sä olet saanut mitä olet tilannut viestistäsi päätellen sä et tarvitse kunnioitusta.

Juu en ole kynnysmatto mutta en myöskään mieheni äiti.. :D

Ehkäpä mun neutraali suhtautuminen aiheeseen johtuu siitä että ikää on enemmän kuin 20 wee ja suhdetta takana samaisen miehen kanssa kohta 15 vuotta, antaa pikkasen jo erilaista kokemuspohjaa käsitellä asioita. Jos ei ole aihetta hirmumyrskyn kaltaiselle draamalle, niin miksi kehitellä sitä?

BTW jos teille ukko sanoisi että jos lähdet nyt baariin niin mä jätän sut, mitäs tekisitte? Itkisitte täällä et byääh, mies kiusaa!! Jätänkö sen sian?!?! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Tällaiset jutut pulpahtaa pinnalle aina kun on jotain kränää, ja näkyy muutenkin käytöksessä toista kohtaan.

Just. Eli eroa ei tule tekis vaikka mitä, mutta aina ollaan naama norsunveellä hamaan loppuun saakka. Hienoa. Mikä mahtava parisuhde. Kierre.

Ja olisin kyllä tosi vihainen myös kaverille, joka tulee sotkemaan välejä pyytelemällä miestä baariin siinä vaiheessa kun näkee että meillä on riitaa asiasta, etenkin jos kyse on kaverista, jota olen tukenut hänen omissa parisuhdeongelmissaan. Jos kaveri olis oikea ystävä, hän olisi vetäynyt tuossa tilanteessa taka-alalle tai jopa toppuutellut miestä, joka oli vieläpä niin kännissä ettei edes baariin saakka päässyt. Omassa ystäväpiirissäni olisi toimittu näin, mutta näköjään meitä on moneen junaan, koska löytyy ymmärtäjiä tämmöisellekin.

Kaveri pyysi kyydin baariin, ja baarin pihalla mies totesi että hänkin menee baariin. Tässä vaiheessa kaveri totesi ettei puutu ap:n ja hänen miehensä riitaan, mikä mun mielestä on juuri sitä taka-alalle vetäytymistä.

Mulle ei tulisi mieleenkään sotkeutua ystävieni ja heidän miestensä riitoihin. Ja haluaisin itsekin selvittää omat riitani mieheni kanssa - mikään ei ole ärsyttävämpää kuin kahden aikuisen välisiin asioihin sotkeutuva henkilö.

no sit täytyy sun lukea ketju uudelleen, kun ap sanoi että kaveri kysyi mieheltä, että tuletko vai et?

Vaimonsa arvostuksen ja luoton. Tällaiset jutut pulpahtaa pinnalle aina kun on jotain kränää, ja näkyy muutenkin käytöksessä toista kohtaan.

Mahtoikohan arvostusta ja luottoa olla ennestäänkään, jos mies oli mm. käynyt käpelöimässä ja pussaamassa toista naista :/

Eikö keskustelun keskeyttäminen sanoilla "no, tuutko vai etkö sinne baariin" ole selvää puuttumista pariskunnan keskinäisiin asioihin sinun mielestäsi?

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
no sit täytyy sun lukea ketju uudelleen, kun ap sanoi että kaveri kysyi mieheltä, että tuletko vai et?
Aloite taisi kuitenkin tulla mieheltä itseltään, vai...niin ainakin ap ekassa viestissään kertoi.

No, ap voi toki heivata tuon kaverin elämästään, mutta toivottavasti hän ei kuvittele että asiat siitä paremmaksi muuttuisivat, koska miehessä se suurin vika on. Vastoin yleistä käsitystä miehillä ON aivot, he voivat tehdä ihan itsenäisiä päätöksiä, eikä kaikki aina ole idiootin kaverin tai olosuhteiden vika. Helpompi on toki keksiä tuollaisia selityksiä kuin tunnustaa se tosiseikka että oma rakas onkin perseestä.

Mikähän siinä on, että naisista tulee tuollaisia hysteerisiä, miehensä äitejä aina kun ne on raskaana? Mies lähti kerran baariin. So what? Se on aikuinen ihminen, jos se on niin typerä, et ei ole rahaa tulla kotiin, oma on ongelma. AP:tä vissiin vitutti kun ei itse päässyt mukaan baariin joten sen takia mieskään ei saa mennä? Ja entäs sitten jos se lähtikin naisen kanssa? Eikö teillä todellakaan ole sen vertaa luottamusta teidän suhteessa? Vai vituttaako ap:tä se, että se nainen oli lapseton, hoikka ja kaunis ja itse on varsinainen sotanorsu, viimeisillään raskaana?

Tällaista se on kun lapset alkaa leikkimään kotia.

Eikö keskustelun keskeyttäminen sanoilla "no, tuutko vai etkö sinne baariin" ole selvää puuttumista pariskunnan keskinäisiin asioihin sinun mielestäsi?

Ööö... mä tulkitsin sen niin, että se halusi jo päästä sinen baariin eikä istua autossa kinastelemassa ja yritti vaan kysyä et voiko hän jo lähteä sinne vai pitääkö vielä odottaa se mies tulee? Ei se ole mun mielestä sen kummemmin mukaan kutsumista :whistle:

Minä ymmärsin että kaveri pyysi, siis siinä vaiheessa kun ap ja miehensä väittelivät voiko mies kähteä niin tämä kaveri meni väliin ja kysyi tuletko vai etkö. Siis tämän minä käsitän pyytämisenä. En itse iki maailmassa voisi toimia niin, siis ihan slevää että jos kaverin mies vääntäytyisi mukaan ja näkisin että kaveri tykkää pahaa, niin vetäytyisin taka-alalle "Moikka, mä menen nyt, kiitti kyydistä" tai sitten jopa sanoisin tälle miehelle, että hei, mee kotiin nyt vaan nukkumaan pääsi selväksi" (mieshän oli tosi kännissä kun ei edes sitten päässyt sisään).

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Aloite taisi kuitenkin tulla mieheltä itseltään, vai...niin ainakin ap ekassa viestissään kertoi.

No, ap voi toki heivata tuon kaverin elämästään, mutta toivottavasti hän ei kuvittele että asiat siitä paremmaksi muuttuisivat, koska miehessä se suurin vika on.

juu, ei munkaan mielestä tuossa periaatteessa ole syy kuin miehen. hän sen päätöksen on tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tällaiset jutut pulpahtaa pinnalle aina kun on jotain kränää, ja näkyy muutenkin käytöksessä toista kohtaan.

Just. Eli eroa ei tule tekis vaikka mitä, mutta aina ollaan naama norsunveellä hamaan loppuun saakka. Hienoa. Mikä mahtava parisuhde. Kierre.

Routa tuppaa aina tuomaan sian kotirappusille, ja minäkin erehdyin ottamaan pettäjän kaksi kertaa takaisin kun lupasi vaikka mitä jotta sais perheensä takaisin. Kun en kolmannella kerralla enää suostunut niin helvetin portit aukesivat.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Mikähän siinä on, että naisista tulee tuollaisia hysteerisiä, miehensä äitejä aina kun ne on raskaana? Mies lähti kerran baariin. So what? Se on aikuinen ihminen, jos se on niin typerä, et ei ole rahaa tulla kotiin, oma on ongelma. AP:tä vissiin vitutti kun ei itse päässyt mukaan baariin joten sen takia mieskään ei saa mennä? Ja entäs sitten jos se lähtikin naisen kanssa? Eikö teillä todellakaan ole sen vertaa luottamusta teidän suhteessa? Vai vituttaako ap:tä se, että se nainen oli lapseton, hoikka ja kaunis ja itse on varsinainen sotanorsu, viimeisillään raskaana?

onko sulla lapsia? raskausaikana kokee tosiaan tunteiden myllerrystä, ihan totta.

Ja entäs sitten jos se lähtikin naisen kanssa? Eikö teillä todellakaan ole sen vertaa luottamusta teidän suhteessa? Vai vituttaako ap:tä se, että se nainen oli lapseton, hoikka ja kaunis ja itse on varsinainen sotanorsu, viimeisillään raskaana?

Luottamushan oli jo tässä kortilla, koska mies lähti baariin naisen kanssa, jota oli aijemmin suudellut ja kähiminyt. Itse en ainakaan tuollaista hyväksyisi, muuten mies saa toki baariin mennä kun osaa olla siellä(ki) ihmisiksi.

Harmi että susta tulee sotanorsu vaan sen takia että oot raskaana :o

Ööö... mä tulkitsin sen niin, että se halusi jo päästä sinen baariin eikä istua autossa kinastelemassa ja yritti vaan kysyä et voiko hän jo lähteä sinne vai pitääkö vielä odottaa se mies tulee? Ei se ole mun mielestä sen kummemmin mukaan kutsumista :whistle: [/quote]

Jo se että jäi siihen norkoilemaan, odottamaan, oli mukaan kutsumista. Olis vaan ottanut jalat alleen ja lähtenyt.

Sekä miehessä että kaverissa on vika, luultavasti heillä oli jo ennestään sutinaa.

Sekä miehessä että kaverissa on vika, luultavasti heillä oli jo ennestään sutinaa.

No oli ja senhän ap jo kertoikin. Ja SILTI menivät sen luo saunomaan. Vähän niinku kerjätään verta nenästä...