kainalo kipu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on kainalo kipuillut kohta kolme vuotta. Kaksi kertaa on tehty mammografia ja ultra ja tulokset puhtaat. Kipeässä kainalossa tuntuu selvästi myös lihasjuoste/patti ja on muutenkin turpeamman oloinen kuin toinen puoli. Mitään syytä tuolle kipuilulle ja turpeudelle ei ole löytynyt ja nykyään en enää jaksa lääkärissä asian takia rampata. Kipu on välillä pois ja tulee sitten taas. Yhdeksi syyksi olen epäillyt e-pillereitä, mutta mene ja tiedä sitten. TOS voi myös aiheuttaa kainalokipuja.

Lopetat e-pillereiden käytön, imusolmuke siellä "pääsee lepäämään"(y)
"Imusolmukkeet eli imurauhaset ovat pieniä pavunmuotoisia elimiä, joiden läpi imuneste virtaa ennen palautumistaan verenkiertoon. Imusolmukkeet vaihtelevat kooltaan: ihmisellä ne ovat 1-25 mm halkaisijaltaan. Imusolmukkeita on kaikkialla elimistössä, mutta erityisen runsaasti niitä esiintyy kaulan, nivusten, kainaloiden ja suoliston alueella."

mullakin alko tänään samanlainen kipu kainalossa, pidin kaarituettomia calvin kleinin rintaliivejä viime yön ja suurimman osan tätä päivää joten en usko että johtuu kaarituesta, toivottavasti menee parissa päivässä ohi... itse olen 16v tyttö ja ensimmäisenä mieleen tuli myös rintasyöpä mutta aloin tutkia asiaa tarkemmin eikä mikään loppujen lopuksi siihen viittaakkaan.
Yöllä mitään liivejä...!

Yhteistyössä