V
vierailija
Vieras
Ei kannata pitää liivejä muulloin kuin juostessa ja hyppiessä, tanssiessa ja silloinkin ne on oltava sellaiset, ettei mistään paina.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Dödöä ei pidä käyttää koskaan kainalokarvojen ajon jälkeen, opetettiin jo 1970-luvulla.no toivottavasti ois joku noinkin harmiton juttu! Mietin vielä, että voiko sillä että sheivasin eilen aamulla olla mitään tekemistä tän kanssa?
"Imusolmukkeet eli imurauhaset ovat pieniä pavunmuotoisia elimiä, joiden läpi imuneste virtaa ennen palautumistaan verenkiertoon. Imusolmukkeet vaihtelevat kooltaan: ihmisellä ne ovat 1-25 mm halkaisijaltaan. Imusolmukkeita on kaikkialla elimistössä, mutta erityisen runsaasti niitä esiintyy kaulan, nivusten, kainaloiden ja suoliston alueella."Lopetat e-pillereiden käytön, imusolmuke siellä "pääsee lepäämään"![]()
Eikö se tulehdu koskaan?Minulla tukkeutuu aina talirauhanen kainalosta ja talit pitää sitten purskauttaa siitä ulos.
Yöllä mitään liivejä...!mullakin alko tänään samanlainen kipu kainalossa, pidin kaarituettomia calvin kleinin rintaliivejä viime yön ja suurimman osan tätä päivää joten en usko että johtuu kaarituesta, toivottavasti menee parissa päivässä ohi... itse olen 16v tyttö ja ensimmäisenä mieleen tuli myös rintasyöpä mutta aloin tutkia asiaa tarkemmin eikä mikään loppujen lopuksi siihen viittaakkaan.