Kaipaisin mielipiteitä...nainen 19v ja mies 28v, liikaa ikäeroa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli siis 9 vuoden ikäero, nainen täyttää tänä vuonna 20v ja mies 28v. Ja kyseessä siis nettituttavuus, joka on ihan aluillaan. Kannattaako mielestänne 19v nuoren naisen varta vasten tutustua 28v mieheen, etenkään, kun tuttavuus on alkanut netissä eikä kumpikaan ole vielä ihastunut toiseen? 19v on täysin kokematon miesten suhteen, ei ole ikinä seurustellut. Minusta liikaa ikäeroa tuossa elämänvaiheessa.

eiköhän jokainen tiiä itse onko liikaa vai sopivasti ikäeroa. ja loppupeleissä mitä merkitystä sillä ikäerolla on..? kunhan ei sekaannu alaikäsiin. ei se tarkota et olis loppuelämä oltava yhdessä jos nyt yhteen päätyisivätkin.

No ei.

Olin 21 kun tapasin äijän. Äijä oli 36-vuotias tuolloin. Ja siitä on jo aikaa... Äijä on nyt 51-vuotias ja yhä mukana, kuin peräpukama. :heart:

Jos mielenkiinnon kohteet ja muutenkin kemiat kohtaa niin mikäs siinä. Mun täytyy tunnustaa, että olen itse ollut vielä vanhemman miehen kanssa. Mutta sekin täytyy tietty muistaa, että netti on täynnä kaikenlaisia pervoja, ikään katsomatta.

Onko kysymys tyttärestäsi? Sinuna puhuisin hänen kanssaan, painostamatta. Kyselisin siis, että mitä miehestä haluaa, onko valmis suhteeseen ja hiukan muistuttelisin ns. kokeneempien miesten "vaaroista". Mutta tosiasiassa 19 v. on aikuinen ja jokainen ihminen on yksilö. En tuomitsisi 28 v. vain iän takian. eihän tuo ole maailmaa kaatava ikäero ollenkaan ja monesti 28 saattaa olla turvallisempi ja pysyvämpi poikaystävä kuin joku hormonihirmu 19 v.

Olin 18 tavatessani silloin 31-vuotiaan mieheni. Kyllä me loppuelämä aateltiin toisiamme katella vaikkei taustoissamme saati elämäntilanteissamme ollut silloin mitään yhdistävää tekijää... Ja siis kolmannesvuosikymmen tässä jo takana :)

Alkuperäinen kirjoittaja demi:
28-vee jätkä on voi olla loppujen lopuks aika pentu, että ei se pelkkä ikä kyllä kerro. Nykyään mun mielest +30 "miehetkin" on niin hemmetin pentuja vielä

Olen ihan samaa mieltä ja mieheni oli itsekin tavatessamme sitä mieltä että onneksi tuli häntä aikuisempi nainen kuvioihin :D

Olin 16v kun tutustuin mieheeni joka oli silloin 26v. Vuosi meni niin, että joskus viestiä laiteltiin, mutta sitten päätimme kokeilla. Nyt olen 25 ja mieheni 35 onnellisia ollaan ja yhdessä olisi tarkoitus loppuelämä olla. Minulla oli ollut 2 poikakaveria ennen nykyistä niin kuin myös hänellä pari tyttöystävää ennen mua (toki toinen suhde kestänyt hänellä 3vuotta)...

Mun mies on mua 11 vuotta vanhempi ja ihan ollaan samassa elämäntilanteessa :D kun joku viittasi tuohon, että molemmat eri elämäntilanteissa, niin eipä ole välttämättä niin. Ihan hyvin mun mielestä voi jatkaa jutustelua netissä ja sitten tavata vaikka kahvin äärellä. Kylläpä sne tietää synkkaako vai ei ja jos synkkaa niin siinä iällä ei enää oo merkitystä.

Yhteistyössä