Te, joiden mielestä ei ole liikaa ikäeroa, jos nainen 19v ja mies 28v...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja realisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen 20vuotias ja voisin hyvinkin seurustella 28vuotiaan miehen kanssa, en kyllä ole huomannut kauheaa eroa siihen nähden kun oma mieheni on 23 ja osa hänen kavereistaan on 27-29vuotiaita.
Jotenkin kuitenkin "luonnollisempaa" että mies on vanhempi, jos ikäeroa katsotaan noin suurella erolla.

Ihmiset kun kehittyy niin eri tahtiin.
Itse en näkisi tuossa mitään väärää,jos kohdalle sattuu vain oikea ihminen.En silti mitään alaikäistä olisi itselleni ottamassa.
9vuotta ei mielestäni ole suuri ikäero.

Riippuu aivan ja täysin ihmisestä.
Jos tämä 19-vuotias olisi poika, joka asuu kotona ja elää isin rahoilla, ei omaa minkäänlaista elämänkokemusta tai arvomaailmoja, en.
Mutta on olemassa myös todella fiksuja ja elämää kokeneita nuoria ihmisiä.

Mistäs sitä tietää... Nyt on ollut itseäni 15-vuotta vanhempi äijä, jota ennen oli 3 vuotta nuorempi. Saatanhan minä vielä haksahtaa vaikka nuorempaan naiseen, kun äijä on käytetty loppuun :whistle:

Me alettiin seurustelemaan miehen kanssa kun mä olin 15-vuotias ja mies 22vee. Yhdeksäs yhteinen vuosi on menossa :) Kyllä mä vähän mietin kun olin itse 22vee niin en ois todellakaan voinu edes kuvitella seurustelevani jonkun 15-vuotiaan kanssa :D

Yhteistyössä