V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen ollut kovin alamaissa viimeaikoina. Itku pyrkii melkeinpä päivittäin tulemaan, en muista milloin olisin ollut näin surumielinen. Tämä pitkä tie joka ei etene mihinkään alkaa tuntua niin raskaalta. Ajoittain ajatukset ovat todella synkkiä ja haluaisi vain päästä pois, mutta sekään ei ole vaihtoehto.
Tuntuu että minusta on tullut vain ihmisraunio josta ei ole enää yhtään mihinkään.
Kova on ikävä sinua.
Näköjään mahdotonta tehdä ketjua, jonne tuo yksi ei tulisi itseään kehumaan. Eihän se käy et muut ois jossain toisessa ketjussa kuin hän, ku ei kukaan näe sit noita hänen itse itselleen kirjoittamia kehuja, et miten mahtava tyyppi hän on.
Alapeukku vahinko. Oli tarkoitus laittaa että menee -> nOlet pettynyt?
Sama täällä...En saa nukuttua, mielessä sä.
(Aasi - tiedän..)
Ideoita miten nähtäis?
Aurinkoista huomenta kaivatulleni !
Harmaa sydän tarkoittaa myös pettymystä.Alapeukku vahinko. Oli tarkoitus laittaa että menee -> n
L
Olisipa tämä minulle, juttelisimme ja selvittelisimme asiat. Nuku hyvin ja rentoudu.
Mitä tää meinaa?Keksit tavan, saada haluamasi.
Voi hyvin.
Noh… tämä kesä on ollut pääosin henkilökohtaista helvettiä ja malliesimerkki siitä mitä en halua. Tuleekohan jossakin vaiheessa aika, kun teen valintoja omasta halusta ja ilosta kummuten, olosuhteiden pakon sijaan.Tais mennä plörinäksi koko homma.