kaksi rakasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peikkopieni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

peikkopieni

Vieras
Olen särkynyt, suruissani, epätoivoinen. Rakastan avomietäni, rakastan parasta ystävääni, molempia, hieman eri tavalla, toisen kanssa haluaisin elää loppu elämäni, toista ajattelen automaattisesti, enemmän seksuaalisesti nykyään. Avokkini on sielunkumppanini, kuin kohtalo olisi saattanut meidät yhteen, ollaan niin yhteen sopivia, täydennetään toisiamme. Silti, seksi ei ihan suju, yhtenä syynä on se että olen bi (enemmän omaan sukupuoleen suuntautunut). Mutta kun kaikki mitä järjellisesti haluan, ja mihin kaipaan on oman kultani luokse. Vaan molemmat pelätään ettei hän riitä minulle (ja minä etten riitä hänelle siksi). Olen niin umpikujassa. Ollaan oltu yhdessä jo niin kauankin, ja yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat ovat niin molempien yhteisiä, halutaan lapsia, ja toisaalta kaikki mitä tarvitsisimme on toisemme. Siksi tuntuu kuin minussa olisi kaksi ihmistä, kaksi minää joilla on kaksi eri toivetta. Tietysti se olen se yksi ja sama minä, mutta.. en vain tajua mitä teen, ja niin päätänkin ensin yhtä ja sitten toista ja molemmat tuntuvat oikealta.

Kunpa joku teistä olisi viisas ja kokenut, voiko minulla olla kultani kanssa yhteistä tulevaisuutta, vai petetäänkö siinä molempia. Toiselle parhaalle ystävälle en uskalla enää puhua asiasta, sillä viimeksi hän ei ymmärtänyt kuinka voisin yhä jatkaa kultani kanssa. Tää on kaikki niin outoa ja tyhjentävää :(

Hei!

olen ystäväpiirissäni nähnyt muutaman vastaavan tapauksen. Sitkeästi he väittävät/ovat väittäneet ja varmaan itsekin uskoneet, että ovat biseksuaaleja. Silti he aina ovat ihastuneet johonkin samaa sukupuolta olevaan henkilöön samalla kun elävät parisuhteessa vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa.

Pysyvän parisuhteen (ilman näitä ihastumisia) he ovat pystyneet muodostamaan kuitenkin vain omaa sukupuolta olevan henkilön kanssa. Haave elää "normaalia" elämää nainen + mies ja lapset on kuitenkin ollut niin vahva, etteivät he ole pystyneet tunnustamaan aikaisemmin omaa homoseksuaalisuuttaan.

Oikea biseksuaali pystyy kyllä kestävään parisuhteeseen myös vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa ilman tarvetta syrjähyppyihin omaa sukupuolta olevan henkilön kanssa.

Yhteistyössä