Mielestäni sinulla on ap terve ja kypsä asenne - olet arvioinut tilannetta realistisesti, ottaen huomioon omat voimavarasi jne.
Ap, pahoittelut, että olet saanut noinkin kusipäisiä vastauksia.
Voi kuinka lapsellisia ja itsekeskeisiä ihmiset ovat. Joku kaksonen keuhkoaa, että hän on loukkaantunut. Minä ainakin käsitin niin, ettei sinulla ole mitään kaksosia vastaan sinällään, vaan kyse omasta raskaudestasi.
Sitten joku sanoo, että kasvaap aikuiseksi. Aikuiseksi on jäänyt kasvamatta siltä, joka ei kykene arvostamaan toisen asiallista
mielipidettä.
Ettekö te ""aikuiset"" tiedä, että kaksosraskaus on aina riski äidille? Ettekö te tiedä, että usein kaksoset syntyvät ennen aikojaan - ongelmat keskosten ongelmia ja mahdollisesti elin-ikäisiä?
Eikö silloin terve rakastava ihminen TOIVO, että raskaus olisi riskittömämpi? Lapsen terveyden ja omansa kannalta? Huom, sanon riskittömämpi, koska ainahan raskaudessa on riskinsä.
Itse pienikokoisena henkilönä toivoisin, ettei tule kaksos- tai kolmosraskautta. Samaa toivoo hoitava lääkärini.
Ja minulla tai lääkärillä ei ole mitään kaksosia vastaan.
Ja kuinka paljon onkaan äitejä, jotka suoltavat lapsia, kerralla 2 tai yksi tai 3, eivätkä jaksakaan hoitaa kunnolla? Mutta suuret luulot olleet ennen syntymää omista kyvyistä. Niinhän kaikki uskoo omiin kykyihinsä, aikuisuutta on suhtautua vastuullisesti asiaan ja arvioida omat kykynsä oikein.