Kaljut vauvat on vaan niiiin rumia :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ja auta armias jos lapsi on vaikka yli vuoden ja on vaan muutama haiven päässä, hyi :(
ei ole mitenkään persoonallisen, suloisen tai hellittävän näköinen, eihän sellaiseen voi edes koskea :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
niin on. perhana. pitäisköhän omallekin lapselle nyt niitata sitten peruukki päähän ettei muut saa tuollaisia traumoja.

No hei khamoon, etkä sä oo jo hommannu sille peruukkia? Yrjö lentää kun aattelenkin, että sä raahaat tenavaas ihmisten ilmoilla ilman hiuksia!!!
 
mitä vauva tukalla tekee? Mun mielestä vauvalla ei pidäkään olla mitään kunnon pehkoa päässä, se jotenkin "vanhentaa", tai siis tekee pikkuvanhan näköiseksi. Ja persoonallisuudesta, ei vauvan tai lapsen pidäkään olla mitenkään erityisen persoonallisen näköinen, sitten kun haluaa itse jotain tukkatyyliä tai vaatetta niin persoonallisuutta tulee.
 
No höpöhöpö!!! Osalla ihmisistä ei ole päänsä muodossa mitään peiteltävää.

Ja jokaisen kannattaa miettiä sitä, että se oma lapsi saattaa sairastua ja saada vaikka pälvikaljun, vaikka olisi kuinka tuuhea tukka olemassa. Se on vaikea paikka, henkisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ole provo ja enpä ole ainoa mielipiteeni kanssa, aina inhon ja säälin sekaisin tuntein katon noita kaljuja päiväkodissa, lastentapahtumissa jne.

Säälin sekaisin tuntein luen aina kaltaistesi viestejä. Surku myös sun vauvan puolesta... Oli tukka tai ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
niin on. perhana. pitäisköhän omallekin lapselle nyt niitata sitten peruukki päähän ettei muut saa tuollaisia traumoja.

No hei khamoon, etkä sä oo jo hommannu sille peruukkia? Yrjö lentää kun aattelenkin, että sä raahaat tenavaas ihmisten ilmoilla ilman hiuksia!!!

täytyy kesäksi hankkia! nyt on onneksi pipo päässä yleensä ihmisten ilmoilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ole provo ja enpä ole ainoa mielipiteeni kanssa, aina inhon ja säälin sekaisin tuntein katon noita kaljuja päiväkodissa, lastentapahtumissa jne.

Toivottavasti sulle ei satu sitten sytnymää kaljua vauvaa. Voi olla hiukan kivuliasta työntää se takaisin kasvattamaan tukka....
 

Yhteistyössä