Kalleimmat farkkusi? Oonko ihan pölhö kun ostin satasen farkut :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun kalleimmat taitaa olla 3? :whistle:
pihi ja pienituloinen :D

Hullulta tuntuu ajatella, että joku pystyy ostamaan melkein yhtä kalliit farkut, mitä meillä meneekuukaudessa ruokaan :o

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jeans:
450 e joten nuohan ovat ihan keskihintaiset.

:o okei, no opiskelijana mulla ei tuollaisiin olis ees varaa. Laita joku linkki et näen vähän millaisista on kyse, kun noin paljon maksavat.

http://shop.rockandrepublic.com/store/productslist.aspx?categoryid=215

just helsingistä kävin ostaan ja makso n. 450 e

Tuon näköisistä noin paljon? :o

No, eihän siinä mitään, jos on suurituloinen...

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:

Hullulta tuntuu ajatella, että joku pystyy ostamaan melkein yhtä kalliit farkut, mitä meillä meneekuukaudessa ruokaan :o

mutta sun farkut voi olla ihan yhtà hyvàt :)
mò ostan tàysin eri hintaluokkien vaatteita, ei haittaa jos maksaa 10 euroa mutta on kivannàkòiset ja mulle sopivat.
ostan myòs merkkivaatteita, muttei ikinà vain siksi ettà siinà on joku tietty merkki

Kauhistukaa: Mun farkut on ostettu Euromarketista hintaan 16,90 ja on todella hyvännäköiset ja hyvinistuvat (muidenkin kuin omasta mielestäni :))
Mulle 40 eur on ihan ehdoton hintakatto, noi oli tarjouksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:

Meillä menee kans ton verran suunnilleen ruokaan kuussa :D siks vähän ajattelinkin et aika pölhö oon. Sain lahjaksi sata euroa rahaa ja siksi ajattelin, että voin ostaa noin kalliit :)

Yhteistyössä