Kaloreita, kaloreita, tuokaa kaloreita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Morrigan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Morrigan

Aktiivinen jäsen
05.07.2012
4 492
7
38
Siis etta nalka iski. :)

Enka tieda, mita syoda. Mitaan ei mukamas ole, eli ei loydy valmista gourmet-ateriaa keittiosta. Jotain kai joutuisi itse laittamaan... tai sitten syon vain satsuman.

Ihanaa, etta taman hetken ongelmani ovat tata luokkaa! :saint:

[video=youtube_share;f5Y12feyQmk]http://youtu.be/f5Y12feyQmk[/video]

Porkkana on hyvä iltapala:)

Porkkana ei oe hyva iltapala... :saint:

Liikaa vaivaa kalorisisaltoon nahden.

Siinä taas sarjassamme vaikea nainen:D Noh mitä sieltä kaapista sitten löytyy:D?
Rypsiöljystä sais helposti kalorit täyteen ja voi juoda suoraa pullosta. Ei vaivaa kalorisatoon nähden:D

rosvopaistia olis, tänään hankittua ja edellisestä tehtyä rosvolaatikkoo vielä vähän.
mutta sinne siirto on enemmän kun vaikeeta.

Siinä taas sarjassamme vaikea nainen:D Noh mitä sieltä kaapista sitten löytyy:D?
Rypsiöljystä sais helposti kalorit täyteen ja voi juoda suoraa pullosta. Ei vaivaa kalorisatoon nähden:D

:ashamed: Kun minun mielestani sielta ei loydy mitaan... Ja oljy ei oikein elimistossa pysy, on sen verran pluikasta tavaraa. :D

Ehka viitsin pari, kolme, viisi voileipaa laittaa. Kalkkunaa ja majoneesia tai jotain... Mutta kun pitaa ihan itse tasta peiton alta kompia keittioon ja on olemassa suuri vaara, etta Poika nro 1 intoutuu yrittamaan keskustelua tms alytonta.

:ashamed: Kun minun mielestani sielta ei loydy mitaan... Ja oljy ei oikein elimistossa pysy, on sen verran pluikasta tavaraa. :D

Ehka viitsin pari, kolme, viisi voileipaa laittaa. Kalkkunaa ja majoneesia tai jotain... Mutta kun pitaa ihan itse tasta peiton alta kompia keittioon ja on olemassa suuri vaara, etta Poika nro 1 intoutuu yrittamaan keskustelua tms alytonta.

Siis jos me halutaan salakuljettaa keittiöstä makkariin joskus jotakin niin me laaditaan aina kunnollinen vedenpitävä suunnitelma, pitäen sisällään dyykkäykset maahan ryömimisineen, peitteet maastoutumiseen etc. Ne peiteäänet on sitten kaikki kaikessa jos vaikka pakastinta aukoo! etc. Siis ootsä äiti vai TÄ:O

Siis jos me halutaan salakuljettaa keittiöstä makkariin joskus jotakin niin me laaditaan aina kunnollinen vedenpitävä suunnitelma, pitäen sisällään dyykkäykset maahan ryömimisineen, peitteet maastoutumiseen etc. Ne peiteäänet on sitten kaikki kaikessa jos vaikka pakastinta aukoo! etc. Siis ootsä äiti vai TÄ:O

Liian avoin maasto... Ja Poika nro 1 on kipeana, eli ei ole kiinnostunut safkoistani, mutta haluaa selittaa ziljoonatta kertaa, miten tarkkaan ottaen mahassa vaantaa ja kuinka paha olo hanella nyt on ja milta paassa tuntuu jne. jne... Mokoma nukkuu, tai pitaisi nukkua, keittion seinan takana. Eika ylakerrassa ole kuin tuo pieni patka seinaa (ulkoseinien lisaksi, tietennii).

Nyt alkaa jo nalka olla ylivoimainen vastus. Voileipien tekoon marssii han ja sitten ehka unta pollaan. :wave:

Liian avoin maasto... Ja Poika nro 1 on kipeana, eli ei ole kiinnostunut safkoistani, mutta haluaa selittaa ziljoonatta kertaa, miten tarkkaan ottaen mahassa vaantaa ja kuinka paha olo hanella nyt on ja milta paassa tuntuu jne. jne... Mokoma nukkuu, tai pitaisi nukkua, keittion seinan takana. Eika ylakerrassa ole kuin tuo pieni patka seinaa (ulkoseinien lisaksi, tietennii).

Nyt alkaa jo nalka olla ylivoimainen vastus voileipien tekoon marssii han ja sitten ehka unta pollaan. :wave:

Voi pientä, höh. Parenemisia sinne!:hug:

Kaakaoo ja metukkaleipää, siitä vetäsee helpolla muutamiks tunneiks touhoa huomiselle:D

Kylla ruokakin lammittaa. :)
Energiaa voidaan mitata kilojouleissa ja kilokaloreissa. Pitkia ja painavia kappaleita luullakseni kilometreissa... :saint:

Laitoin viisi voileipaa ja kuuntelin referaatin Poika nro 1:n fyysisesta tilasta,

Yhteistyössä