Kalorimäärä ja laihtuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"myy"

Vieras
Olen aika kookas nainen ja olen nyt tehnyt elämäntapamuutoksen. Millasella kalorimäärällä laihtuu? Mä olen nyt käyny tavallisen arkiliikunnan lisäks oikein hikijumpassa (zumbaa, bodycompatia, bodypumpia, pacee) 3-4 kertaa viikossa. Lisäksi oon jättäny pois perunan, riisin ja pastan ja vähentäny leivän syöntiä 1-2 ruisleivän palaan päivässä. Kaloreita oon laskenu Keventäjissä ja menee 1200 kaloria päivässä. Siellä suositus olis 2100 kaloria päivässä mut en mä saa syötyö niin paljoo ellen sit vedä karkkia, sipsejä yms. mitä en halua syödä kun vähän kerran viikossa. Mikä hitto siinä on ettei paino oo pudonnu kun alkuun viis kiloo ja nyt se on jääny siihen. Ja ylipainoo siis löytyy!

Ihan tavallista että alun pudotuksen jälkeen jumittaa. Ei ihminen ole mikään kone joka toimii aina samalla tavalla. Välillä tulee jopa plussaviikkoja vaikka olisi koko ajan kalorivajetta.
Eli kun kysyit mikä hitto on syynä kun paino ei putoa; se että olet ihminen.

Mä oon laihtunut sellaisella 1300-1400 kalorilla vaik kiloklubi suosittelin syömään enemmän. Painoa on lähtenyt 80 -> 73 helmikuun alusta, oon 167cm. Herkuttelen kaloreiden puitteissa (joskus tietty menee yli) mut en ole viel mistään kieltäytynyt. Tahti on maltillinen ja tavoitteena elämän muutos ei laihdutuskuuri.

Yhteistyössä